دانلود رایگان افزونه WPML – بهترین افزونه چند زبانه کردن وردپرس

wpml freeee

فهرست مطالب

 

WPML برای چند زبانه کردن سایت طراحی شده است و تنها افزونه وردپرس در این زمینه محسوب می شود. این افزونه هم برای سایت های وبلاگی ساده به کار می رود و هم برای سایت های بزرگ شرکتی و تجاری، پس نگران این نباشید که آیا این افزونه برای سایت های کوچک و بزرگ کاربرد دارد یا خیر. این افزونه بدست تیم بسیار قدرتمند برنامه نویسی طراحی شده است و همچنین دارای یک تیم پشتیبانی حرفه ای برای انواع زبان ها و کشورهاست.

[toc]

ویژگی های حیرت انگیز

[su_row][su_column size=”1/3″ center=”no” class=””]

آیکون تیک

کامل

با افزونه چند زبانه کردن وردپرس شما می توانید صفحات، پست ها، دسته بندی ها، منوها و حتی متون موضوع را ترجمه کنید.

[/su_column] [su_column size=”1/3″ center=”no” class=””]

آیکون تیک

سازگار

هر قالب یا افزونه ای که از وردپرس استفاده می کند دارای API افزونه چند زبانه کردن وردپرس است.

[/su_column] [su_column size=”1/3″ center=”no” class=””]

آیکون تیک

قابل اعتماد

این افزونه به صورت کاملا اورجینال از سایت رسمی افزونه خریداری شده است.

[/su_column][/su_row]

قابل اطمینان و امن
افزونه wpml

معرفی افزونه

افزونه وردپرس WPML فارسی یک بسیار حرفه ای و محیط کاربری آسان برای وردپرس است. نگران نباشید، این افزونه هر روز رو به گسترش است و هر روز امکانات و زبان های جدید به این افزونه اضافه می شود.

این افزونه به نویسندگان اجازه می دهد محتوا را در زبان های مختلف بنویسند و محتویات را ترجمه کنند. همچنین شامل ویژگی های پیشرفته برای مدیریت ترجمه و یک رابط کاربری جدا برای ترجمه محتوای حرفه ای است.

استفاده از پلاگینWPML نیازی به مهارت های فنی و برنامه نویسی ندارد مدیران سایت می توانند آن را نصب کنند و سایت خود را به یک سایت چند زبانه بدون هیچ گونه برنامه نویسی تبدیل کنند. WPML شامل API کامل، برای ادغام با دیگر پلاگین ها و سیستم های ترجمه است. به این ترتیب، توسعه دهندگان می توانند به آسانی از WPML استفاده کنند و محصولات خود در چند زبان متفاوت عرضه کنند.

بهینه سازی شده برای گوگل
چند زبانه کردن سایت وردپرس

وردپرس و WPML چقدر محبوب هستند؟

وردپرس قدرت بیش از 30٪ از کل اینترنت را دارد. در این لینک می توانید تعداد دانلود وردپرس را در کل جهان مشاهده کنید. البته این تعداد راه اندازی سایت نیست و فقط تعداد دانلود است.(حتی می توان وردپرس را یک بار دانلود کرد و بر روی چند وب سایت پیاده کرد!) یک آمار فوق العاده!!

این افزونه وردپرس  هم در کل جهان بر روی بیش از 600000 سایت نصب و استفاده شده است.

مشتریان و وب سایتهای استفاده کننده از افزونه چند زبانه کردن وردپرس

بیشتر مشتریان افزونه WPML از اروپا، آمریکای شمالی، آسیا و آمریکای جنوبی است. محبوب ترین زبان برای مشتریان انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، هلندی، روسی، ژاپنی و پرتغالی است. البته این فهرست ادامه دارد، با بیش از 100 کشور و زبان.

این پلاگین علاوه بر افزونه وردپرس، وب سایت شخصی خود را در وب سایت خود در اختیار شما قرار می دهد و از آن استفاده می کند. درب دبلیو دبلیو دبلیو پی وی سی وان پلاگین در کانال های مختلف در دسترس است و به شما اجازه می دهد تا از این طریق بتوانید به راحتی و با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، با این وجود شما می توانید با استفاده از این نرم افزار به راحتی و بدون هیچ مشکلی کار کنید.

سازگاری با قالب ها و افزونه ها
اضافه کردن زبان جدید به سایت وردپرس

ویژگی های مهم افزونه :

یک وردپرس نصب کنید با چند زبان مختلف

پلاگین WPML باعث می شود که یک وب سایت چند زبانه ای با یک نصب وردپرس ساده اجرا شود. زبان ها را برای سایت خود انتخاب کنید و شروع به ترجمه محتوای آن کنید.

این افزونه بیش از 40 زبان همراه است. شما همچنین می توانید انواع زبان ها را (مانند فرانسوی ، اسپانیایی ویا مکزیکی) با استفاده از ویرایشگر اضافه کنید.

شما می توانید محتویات زبان های مختلف را در یک دامنه مشابه (در دایرکتوری های زبان)، در زیر دامنه یا در حوزه های کاملا متفاوت تنظیم کنید.

مدیریت قدرتمند ترجمه ها

ساخت یک سایت چند زبانه اولین گام برای موفقیت در کسب و کار حرفه ای  است. چالش زمانی شروع می شود که مشتریان شما بخواهند سایت با انواع زبان ها باز شود تا بتوانند سایتی حرفه ای مشاهده کنند.

افزونه وردپرس WPML فارسی همراه با پیشرفته ترین سیستم مدیریت ترجمه هاست. حتی کاربران ساده وردپرس هم می توانند به یک مترجم تبدیل شوند!

تجارت الکترونیک یا فروشگاه چند زبانه

به شما امکان می دهد به آسانی سایت های تجارت الکترونیک یا فروشگاهی چند زبانه را با ووکامرس (با استفاده از ووکامرس چندزبانه) به کار ببرید. لذت بردن از پشتیبانی کامل از محصولات ساده و متغیر، محصولات مرتبط، فروش و تبلیغات و هر چیز دیگری که ووکامرس ارائه می دهد.

اجرای یک وب سایت تجارت الکترونیک و یا فروشگاهی چند زبانه با این ساده است. این پلاگین به شما نشان می دهد کدام متون به ترجمه نیاز دارند و فروشگاه کامل ترجمه را برای شما ایجاد می کند.

بازدیدکنندگان از فرایند خرید، محصولات، ایمیل ها و… با زبان خودشان لذت خواهند برد!!

ترجمه قالب و افزونه های وردپرس

WPML شما را از دردسر ویرایش فایل های PO و آپلود فایل های MO آزاد می کند. شما می توانید متون را در افزونه های دیگر و در صفحه های مدیریت به طور مستقیم از فایل مورد نظر زبان، ترجمه کنید.

با بسیاری از قالب های وردپرس کار می کند

این افزونه با اکثر قالب های وردپرس سازگاری کامل دارد و براحتی می توانید قالب های چند زبانه طراحی و منتشر کنید تا خریداران را متحیر سازید! این قابلیت امروزه در اکثر قالب ها موجود است و تمامی قالب های جدید برای وردپرس منتشر می شوند از این افزونه برای چند زبانگی قالب استفاده می کنند.

[su_button url=”http://dl.aylinweb.com/premium%20plugins/wpml/wpml.zip” target=”blank” style=”flat” background=”#5eff3b” color=”#000″ size=”8″ center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: shopping-cart” icon_color=”#3c2222″ text_shadow=”0px 0px 0px “]دانلود رایگان افزونه[/su_button]

دیدگاهتان را بنویسید