دانلود رایگان افزونه Master Slider | فارسی شده

master slider free

فهرست مطالب

 

افزونه مستر اسلایدر استاد طراحی و ساخت اسلایدر در وردپرس است . این افزونه قدرتمند دارای ویژگی های منوی لمسی است که می تواند در موبایل و تبلت و یا دیگر صفحات و دستگاه های نمایش به طرز بسیار زیبایی به نمایش در بیاید. که در افزونه های اسلایدر وردپرس بی سابقه است! 😯 اگر به دنبال افزونه ای هستید تا بتوانید با سرعت بالا و به طرز آسانی اسلایدر های زیبا فقط با درگ و دراپ موس طراحی و بسازید افزونه Master Slider بهترین انتخاب شما خواهد بود. پس در ادامه با ما همراه باشید تا امکانات این افزونه قدرتمند را شرح دهیم.

[toc]

افزونه مستر اسلایدر
نسخه جدید master slider

معرفی افزونه

افزونه مستر اسلایدر دارای مدیریت لمسی بسیار حرفه ای و خارق العاده است که یک طراحی و مدیریت اختصاصی برای موبایل دارد همچنین این افزونه دارای قابلیت واکنشگرایی است و در انواع صفحات نمایش بدون مشکل اجرا و نمایش داده می شود.

ساخت اسلایدر های متحرک
master slider plugin

[irp posts=”880 “]

پلاگین مستر اسلایدر همچنین دارای 25 اسلایدر نمونه برای کمک به شما برای اینکه وب سایت خود را سریع آماده کنید. به علاوه این دارای تست در انواع مرورگرها است که اطمینان حاصل کند اسلایدر مورد نظر در انواع مرورگرها به درستی کار می کند که در افزونه های اسلایدر و دیگر افزونه ها بی سابقه است! 🙄

اسلایدر ویدئوها
اسلاید پیشرفته ویدئوها

ویژگی های مهم:

کشیدن و رها کردن

اسلایدها را با سهولت سفارش سازی کنید!هر اسلایدر اصلی را با ویرایشگر به سبک کشیدن و رها کردن تغییر دهید. لایه ها را اضافه کنید و تغییر دهید، در حالی که یک فنجان قهوه را می خورید، اسلایدر ها را طراحی کنید و انیمیشن مورد نظر را اضافه کنید.

کشیدن و رها کردن
کشیدن و رها کردن موس

پیش نمایش در زمان واقعی

کنترل کامل انیمیشن های کشویی خود را با ویژگی های ویرایش مانند فیلم و ویدئو کنترل کنید. پیش نمایش حرکت اسلاید خود را در زمان واقعی (به صورت زنده) ببینید، به طور مستقیم از مدیر، به سادگی با کشیدن نشانگر جدول زمانی به جلو و عقب. صرفه جویی در زمان و نا امیدی با پیش نمایش های زمان واقعی به طور مستقیم از رابط ویرایشگر لغزنده قابل دسترسی است.

پیش نمایش در زمان واقعی
پیش نمایش در زمان واقعی

ویرایشگر سبک ویژوال

افزونه مستر اسلایدر مجهز به ویرایشگر ویژوال یا همان آنالوگ هستش که برای همه ساخته شده است. به سادگی اسلایدر ها را بسازید و یا اسلایدر های موردنظر را ویرایش کنید.

ویرایشگر سبک ویژوال
ویرایشگر حرفه ای مستر اسلایدر

ویرایشگر حریم شخصی

افزونه Master Slider دارای ویرایشگر حریم شخصی است و با این ویژگی می توانید اسلایدر های خود را ببینید و یا ویرایش کنید و همچنین در مواقع بعدی و در آینده استفاده کنید و از دید کاربران دیگر مخفی کنید.

ویرایشگر حریم شخصی
ویرایشگر حریم شخصی

ویرایشگر دکمه

ساخت و استفاده از دکمه ها در افزونه Master Slider یک ویژگی مهم است. یکی از انواع دکمه خیره کننده که از قبل با نسخه پولی افزونه مستر اسلایدر تهیه شده است را انتخاب کنید یا به راحتی با استفاده از دکمه ویرایشگر اختصاصی دکمه ها را ویرایش کنید.

ادیتور پیشرفته برای دکمه ها
ادیتور پیشرفته برای دکمه ها

[irp posts=”1118 “]

جزئیات دیگر افزونه مستر اسلایدر :

  • کاملا واکنشگرا : اسلایدر هایی که با این افزونه طراحی می شوند کاملا اکنشگرا هستند و در انواع صفحات نمایش همانند موبایلریا، تبلت و… بدون مشکل نمایش داده می شود.
  • ضربه تند وشدید زدن فعال است : می تواند با استفاده از این گزینه سرعت تمامی عناصر را ویرایش و یا کم و زیاد کنید.
  • کشیدن و رها کردن موس : سیستم این افزونه طوری طراحی شده است که نیازی با نوشتن حتی یک کلمه کد نویسی نیست و تمامی کارها را می توانید فقط با کشیدن و رها کردن موس انجام دهید و محدودیتی در طراحی اسلایدر نخواهید داشت.
  • بالای 15 پوسته : این افزونه دارای 15 پوسته آماده می باشد که می توانید از این قالب ها استفاده کنید. همچنین در هر بروزرسانی به این پوسته ها اضافه می شود.
  • پیش نمایش زنده : همانظور که شما اسلایدر خود را طراحی و ویرایش می کنید دیگر نیازی نیست که یک بار صفحه مورد نظر را رفرش کنید تا نتایج کار را مشاهده کنید. در حال ویرایش می توانید اسلایدر خود را مشاهده کنید.
  • لایه های محتوا : تمامی محتوا می توانند در داخل لایه استفاده شوند.
  • لایه های تصویر : از تصاویر هم می توانید به عنوان لایه استفاده کنید. 
  • لایه انیمیشن ها : حتی انیمیشن ها هم می توانند لایه بندی شوند.
  • بروزرسانی رایگان : این افزونه داری بروزرسانی رایگان می باشد و شما با یک خزید می توانید از تمامی این بروزرسانی ها بهره مند شوید.
  • ریز عکسها و زبانه ها : دارای زبانه ها و یا تب های بسیار زیادی است که هر کدام گروهی از تنظیمات خاص می باشد.
  • پشتیبانی رایگان : این افزونه دارای پشتیبانی رایگان بودن و در هر زمان می توانیم به پشتیبانی های شما عزیزان بپردازیم. همچنین اگر افزونه دارای مشکل فنی باشد وجه به حساب شما برگردانده می شود.
  • پشتیبانی از ویدئو : می توانید در اسلایدر های خود از ویدئو یا فیلم کوتاه و بلند استفاده کنید.
  • پشتیبانی فونت گوگل
  • پیش بارگیری تصویر
  • سازگاری با افزونه ویژوال کامپوزر
  • پشتیبانی چند زبانه
  • پشتیبانی از افزونه های کاربران
  • پشتیبانی چندگانه
  • سیستم تست در انواع مرورگرها
  • گزینه های واردات / صادرات
  • 25 اسلایدر نمونه

بازار افزونه های اسلایدر وردپرس بسیار داغ است و هر روز افزونه های دیگری برای اسلایدر طراحی می شود که افزونه مستر اسلایدر توانسته رتبه خوبی را در بین این رقابت سخت کسب کند و به یکی از 3 افزونه اسلایدر وردپرس تبدیل شود. یکی از آخرین افزونه های اسلایدر وردپرس در بازار افزونه مستر اسلاید است. 

افزونه مستر اسلایدر
محبوبیت بسیار زیباد
افزونه Master Slider
نسخه اورجینال و خریداری شده از کدکنیون
اسلایدر های بسیار حرفه ای
اسلایدر های بسیار حرفه ای
مستر اسلایدر
افزونه حرفه ای اسلایدر وردپرس
master slider
master slider wordpress plugin
سیستم اختصاصی کشیدن و رها کردن موس
سیستم اختصاصی طراحی با کشیدن و رها کردن موس

[su_button url=”http://dl.aylinweb.com/premium%20plugins/masterslider/masterslider-aylinweb.zip” target=”blank” style=”flat” background=”#5eff3b” color=”#000″ size=”8″ center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: shopping-cart” icon_color=”#3c2222″ text_shadow=”0px 0px 0px “]دانلود رایگان افزونه[/su_button]

دیدگاهتان را بنویسید