دانلود رایگان افزونه Duplicator Pro | تهیه کپی از سایت وردپرس داپلیکیتور

dupicator pro min

فهرست مطالب

 

در بعضی مواقع هنگام استفاده از وردپرس، احتمالا با یک وضعیتی مواجه خواهید شد که در آن شما نیاز به وب سایت وردپرس را دارید. و میخواهید از لوکال هاست به یک هاست جدید و به صورت آنلاین منتقل شوید چه کار باید بکنیم؟ میخواهیم شما را با افزونه duplicator pro آشنا کنیم، سوال بعد … چگونه شما مطمئن شوید این انتقال بدون مشکل خواهد بود؟

این چیزی است که ما در این پست به شما می گویم! برای انجام این کار، با از بهترین افزونه وردپرس موجود یعنی Duplicator pro استفاده می کنیم. این ابزار شما را قادر می سازد تا نسخه های کاملا کاربردی وب سایت وردپرس خود را ایجاد کرده و آنها را در هر وب سرورِ که وردپرس را پشتیبانی می کند تنظیم کنید.

افزونه duplicator pro
افزونه داپلیکیتور

[toc]

چرا ما باید از افزونه Duplicator Pro (داپلیکیتور) استفاده کنیم؟

اولا، بگذارید در مورد معنای کلونینگ، صحبت کنیم. کلونینگ(cloning) سایت شما متفاوت از پشتیبان گیری آن است. کلونینگ شامل ایجاد یک کپی کاملا عملی از سایت شما است که در یک مکان خاص تنظیم شده است، در حالی که پشتیبان گیری سایت شما نتیجه یک کپی خالی از فایل های سایت شما است که می تواند در هر نقطه نگهداری شود.

کلونینگ سایت وردپرس شما به چندین روش مفید خواهد بود، از جمله:

  • هنگامی که شما نیاز به یک وب سایت مستقر دارید: تست و یا اجرای هر افزونه و قالبی بر روی وب سایت اصلی یک ریسک بزرگ است و ممکن است یک خسارت بزرگ و جبران ناپذیری به وب سایت اصلی وارد کند. پس در اینجا کلونینگ و یا افزونه Duplicator pro به شما کمک خواهد کرد تا از وب سایت خود یک کپی در لوکال هاست و یا هاست تستی جدید داشته باشید و افزونه و یا هر چیر دیگر را در وب سایت کپی انجام دهید و نتیجه را بدون ریسک مشاهد کنید.
  • برای اهداف مهاجرت و یا انتقال: اگر میخواهید میزبان وب سایت را تغییر دهید، می توانید سایت وردپرسی خود را انتخاب کنید و دقیقا همانطور که قبلا در یک سرور جدید بود، تنظیم کنید. بدون هیج بهم ریختگی و مشکلی! 😉
  • ساخت بسته نصبی قالب وردپرس: کاری که در ایران مد شد! 😀 . بسیاری از وب سایت های مارکتینگ قالب وردپرس همانند وب سایت آیلین وب، در ایران برای راحتی کاربران و داشتن وب سایتی همانند پیشنمایش فارسی از بسته نصبی ساخته شده با افزونه فارسی Duplicator pro استفاده می کنند. یعنی کاربر بعد از اینکه بسته نصبی که یک فایل زیپ است دانلود کرد می تواند با چند کلیک ساده قالب رو با تمامی امکانات و تنظیمات نصب کند.

میتوانید نگاهی بی اندازید : آموزش نصب بسته نصبی قالب وردپرس

Duplicator افزونه ای است که با آن می توانید یک کپی از وب سایت خود تهیه کنید که خوشبختانه این افزونه دارای نسخه رایگان و هم نسخه تجاری است که در کارهای کوچک می توانیم از نسخه رایگان که در مخزن وردپرس موجود است استفاده کنیم. اما نسخه رایگان افزونه Duplicator امکاناتی محدود دارد و در بعضی مواقع پاسخگوی نیاز کاربران نیست و باید به نسخه تجاری ارتقا داده شود. اما نسخه تجاری چه امکاناتی دارد که نسخه رایگان ندارد؟ سوال خوبیه!

پلاگین Duplicator pro
افزونه داپلیکیتور پرو

ویژگی های نسخه تجاری یا pro افزونه Duplicator :

پشتیبانی از چندین وب سایت

علاوه بر سایت های استاندارد، Duplicator Pro پشتیبانی از چندین وب سایت و انتقال شبکه را پشتیبانی می کند. شما حتی می توانید یک زیر مجموعه را به عنوان یک سایت مستقل نصب کنید!

پشتیبانی از وب سایت های با حجم زیاد

سیستم این افزونه وردپرس کاملا اصلاح شده و سریعتر هستند و با سایت های بزرگتر کار می کنند. وبسایت هایی با حجم 2 گیگابایت یا 10 گیگابایت ، 100 گیگابایت و حتی بیشتر …

فشرده سازی بیشتر

افزونه داپلیکیتور می تواند فایل های شما بیشتر از آنچه که فکرش رو میکنید فشرده سازی کنه و حتی 2 برابر بیشتر از نسخه رایگان! چون فشرده سازی بیشتر یکی از ویژگی های اصلی محسوب میشود.

پشتیبانی از پایگاه داده با حجم بالا

توانایی وارد کردن یک فایل SQL بصورت دستی به این معنی است که پایگاه داده های بسیار بزرگ اکنون پشتیبانی می شوند. و محدودیتی برای هیچ وبسایتی نخواهید داشت.

زمانبندی بسته های نصبی

در نسخه پرو برخلاف نسخه رایگان میتوانید به صورت زمانبندی خودکار بسته نصبی تهیه کنید که میتوانید از قابلیت زمانبندی استفاده کنید و همواره بک آپ خودکار داشته باشید که توسط تمامی سایت های بزرگ استفاده میشه.

ذخیره و استفاده از الگوها

با این قابلیت می توانید تمامی تنظیماتی که برای یک بسته نصبی استفاده میکنید ذخیره کنید و در صورت نیاز از این الگوها استفاده کنید.

مقایسه نسخه رایگان با نسخه تجاری

امیدوارم تا اینجا تونسته باشم شما را قانع کنم تا افزونه داپلیکیتور نسخه تجاری امکانات حرفه ای و بسیاری دارد که برای هر وب سایت بزرگ و کوچک نیاز است پس می توانید همواره از وب سایت خود یک کپی نه بک آپ! داشته باشید.

مقایسه نسخه رایگان و تجاری

[su_button url=”http://dl.aylinweb.com/premium%20plugins/duplicator-pro/duplicator-pro.zip” target=”blank” style=”flat” background=”#5eff3b” color=”#000″ size=”8″ center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: shopping-cart” icon_color=”#3c2222″ text_shadow=”0px 0px 0px “]دانلود رایگان افزونه[/su_button]

دیدگاهتان را بنویسید