تولید محتوا برای سایت موبایل

تولید محتوا برای سایت موبایل

فهرست مطالب

امروز با موضوع تولید محتوا برای سایت موبایل در خدمت شما هستیم.

در دنیای امروز تولید محتوا نقش بسیار مهمی در افزایش بازدید از سایت ها دارد. به همین دلیل مدیر های بیش تر سایت ها و کسب و کار ها، به دنبال کسانی هستند که بتوانند تولید محتوای حرفه ای و با کیفیت انجام بدهند. سایت های موبایل نیز در این دسته قرار می گیرند.

تولید محتوا برای هر سایت با هر موضوعی، قواعدی مخصوص دارد که باید رعایت بشوند. در این مقاله به بررسی این قواعد پرداخته شده است و نکته های مربوط به تولید محتوا برای سایت موبایل آورده شده است.

فهرست مطالب و سوالات:

1- چرا باید برای سایت موبایل تولید محتوا کنیم؟

2- در تولید محتوا برای سایت موبایل چه نکته هایی باید رعایت بشود؟

3- استفاده از سئو را فراموش نکنید.

4- بروز باشید و سایت را بروز نگه دارید.

5- در تولید محتوا دقیق باشید و از جزئیات غافل نشوید.

 

چرا باید برای سایت موبایل تولید محتوا کنیم؟

چرا باید برای سایت موبایل تولید محتوا کنیم؟
چرا باید برای سایت موبایل تولید محتوا کنیم؟

در این روز ها فروش موبایل، تبدیل به شغلی بسیار پر طرفدار شده است و بسیاری از افراد به این کار روی آورده اند. برخی نیز برای این کار خود سایت هایی ایجاد کرده اند و در این سایت ها اقدام به فروش موبایل می کنند.

این سایت ها و سایت هایی که در اطلاعات موبایل های مختلف قرار داده می شوند، باید اصولی را برای تولید محتوا رعایت کنند. رعایت این اصول باعث می شود تا بازدید از سایت بسیار بالا تر برود و افراد بیش تر اقدام به بازدید و یا خرید از سایت بکنند. در نتیجه یکی از راه های جذب مشتری بیش تر، تولید محتوای مناسب می باشد.

به همین دلیل باید تولید محتوا را جدی گرفت و به صورت حرفه ای اقدام به این کار کرد. برای این که بتوانید به صورت مناسب تولید محتوا بکنید و از اصول آن آگاه باشید، می توانید به سایت آیلین وب مراجعه کنید و از مطالب آموزشی موجود در سایت آیلین وب استفاده کنید.

در تولید محتوا برای سایت موبایل چه نکته هایی باید رعایت بشود؟

در تولید محتوا برای سایت موبایل چه نکته هایی باید رعایت بشود؟
در تولید محتوا برای سایت موبایل چه نکته هایی باید رعایت بشود؟

هر سایتی که در زمینه ی موبایل فعالیت می کند، ضروری است تا نکاتی را رعایت بکند و به آن ها پایبند باشد. درادامه ی این مقاله به این نکات پرداخته شده است. اولین نکته برای تولید محتوا این است که شخصی را برای این کار استفاده کنید که حرفه ای باشد و سابقه ی تولید محتوا داشته باشد. همچنین این فرد باید بتواند اخبار مربوط به تکنولوژی و موبایل را دریافت بکند و آن ها را در سایت قرار دهد.

علاوه بر این نکته، در تولید محتوا برای سایت موبایل همیشه باید ایده های جدید داشته باشید. به عبارتی اگر یک سایت داشته باشید که به صورت روتین اطلاعات راجع به موبایل ها را در آن قرار بدهید، برای مخاطب تکراری و خسته کننده خواهد شد. به همین دلیل بهتر است علاوه بر موبایل، راجع به دیگر دستگاه های الکترونیک نیز مطالبی در سایت قرار بدهید و یا اخبار مربوط به تکنولوژی را در سایت بنویسید.

همچنین این ایده ها می توانند به این صورت باشند که طراجی و نمای سایت را عوض کنید و یا از عکس ها و فیلم های مختلف  و مرتبط با محتوا استفاده کنید.

به عبارت دیگر، اگر ایده های جذابی را که مرتبط با موضوع سایت باشند و هم راستا با آن قرار بگیرند را در سایت استفاده کنید، مخاطبانی که از سایت شما استفاده می کنند، بیش تر می شود و در نتیجه بازدید از سایت بالا تر می رود.

اما اگر سایتی تکراری داشته باشید، در گذر زمان برای مخاطب تکرای می شود و جذابیت خود را از دست می دهد. در نتیحه مخاطب خود را از دست می دهید.

از عنوان های حذاب استفاده کنید.

از عنوان های حذاب استفاده کنید.
از عنوان های حذاب استفاده کنید.

در دیجیتال مارکتینگ، روشی برای تبلیغات وجود دارد که به آن کلیک بیت گفته می شود. کلیک بیت ها مطالبی هستند که عنوان های جذابی دارند و باعث می شوند تا مخاطب بر وری آن ها کلیک کند. استفاده از این روش در تولید محتوا برای سایت موبایل می تواند کمک بسیاری برای افزایش بازدید سایت بکند.

در این روش برای عنوان های مطالب سایت، از جمله ها و عبارت هایی استفاده می کنید که مخاطب با خواندن آن ها، تمایل پیدا می کند تا بر روی آن کلیک بکند و مطالب آن را بخواند. به عنوان مثال می توانید از علامت سوال و علامت تعجب هم در جملات استفاده کنید.

این کار باعث می شود تا این احساس که مطلب جالبی در پس این لینک می باشد، به مخاطب منتقل شود و در نتیجه باعث کلیک کردن او بر روی عنوان بشود.

یا می توانید از عبارت هایی در عنوان استفاده کنید که مخاطب را به فکر فرو ببرد و او را مجبور بکند تا بر روی عنوان کلیک کرده و مطالب آن را بخواند. تمام این کار ها باعث می شود تا بازدید سایت افزایش پیدا بکند.

برای آگاهی از این روش های دیجیتال مارکتینگ که کمک بسیاری به تولید محتوا می کنند، می توانید به سایت آیلین وب مراجعه نمایید و از آموزش های موجود در آن استفاده کنید.

استفاده از سئو را فراموش نکنید.

استفاده از سئو را فراموش نکنید.
استفاده از سئو را فراموش نکنید.

با پیشرفت موتور های جستجو علمی به نام سئو بیش از پیش اهمیت خود را نشان داد. سئو همان بهینه سازی موتور های جستجو می باشد و از آن استفاده می شود تا سایت مورد نظر را در جزو پیشنهاد های اول موتور جستجو قرار داد.

به همین دلیل که پیش تر نیز اشاره شد، بهتر است  تا فردی که تولید محتوا را بر عهده دارد، حرفه ای باشد و سابقه ی کار داشته باشد. این فرد باید به اصول سئو نیز آشنایی داشته باشد و بتواند محتوا را به گونه ای تولید بکند که مطابق با اصول سئو باشد و شانس بیش تری برای قرار گرفتن در جستجو های اول داشته باشد.

یکی از راه های این کار این است که از کلمه های کلیدی استفاده کنید. کلمه های کلیدی کلمه هایی هستند که به تعداد بیش تری توسط کاربران سرچ می شوند و اگر این کلمات به تعداد مناسب در محتوا به کار بروند، باعث می شود تا سایت مطابق با اصول سئو باشد و موتور های جستجو آن را جزو مورد های اول برای پیشنهاد به کاربران قرار بدهند. برای اطلاعات بیش تر می توانید به سایت آیلین وب مراجعه کنید و مطالب آموزشی این سایت را راجع به سئو بخوانید.

بروز باشید و سایت را بروز نگه دارید.

بروز باشید و سایت را بروز نگه دارید.
بروز باشید و سایت را بروز نگه دارید.

بدیهی است که برای این که راجع به موبایل تولید محتوا بکنید، باید بروز باشید. موبایل ها همواره در حال تغییر هستند و پی در پی موبایل های جدید به بازار معرفی می شوند.

موبایل ها نمادی از تکنولوژی هستند و اگر قرار باشد تا مطالبی راجع به آن ها تولید و نوشته شود و سایتی راجع به موبایل ها وجود داشته باشد، ضرروت بسیاری دارد تا این سایت همیشه در بروز ترین حالت قرار داشته باشد. منظور از بروز ترین حالت این است که تولید کننده ی محتوا باید خبر های مربوط به تکنولوژی را دنبال بکند و همیشه خودش را بروز  نگه دارد.

در نتیجه باعث می شود تا سایت نیز آپدیت باشد و مطالب جدید در آن قرار بگیرند. به عنوان مثال هنگامی که موبایل جدید به بازار معرفی می شود، باید تمام خبر های آن در سایت قرار گرفته بشود و یا اگر مطالب جدیدی راجع به موبایل های گذشته منتشر شد، باید سایت بروز رسانی شده و مطالب جدید تر به آن اضافه بشود. تمام این کار ها با دنبال کردن اخبار مربوط به تکنولوژی و موبایل ها به سادگی قابل انجام می باشد.

پیشنهاد می کنیم از پست قالب تولید محتوا اینستاگرام دیدن کنید.

در تولید محتوا دقیق باشید و از جزئیات غافل نشوید.

در تولید محتوا دقیق باشید و از جزئیات غافل نشوید.
در تولید محتوا دقیق باشید و از جزئیات غافل نشوید.

موبایل ها دستگاه هایی هستند که هر یک ویژگی های منحصر به فرد و خاص خودشان را دارند. هنگامی که فردی می خواهد راجع به یک موبایل اطلاعاتی به دست بیاورد، می خواهد که تمام اطلاعات مربوط به آن موبایل را ببیند و دریافت بکند. در نتیجه سایت هایی که در زمینه ی موبایل فعالیت می کنند، باید این اطلاعات را به صورت کامل در سایت قرار بدهند.

هر مدلی از یک برند تولید کننده ی موبایل، دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشدو تک به تک این ویژگی ها باید در سایت آورده بشوند و نباید نسبت به جزئیات بی توجه باشید.

جزئیات بیش تر باعث جذب مخاطب بیش تر می شود. البته نکته ای که وجود دارد این است که در سایت هایی که به صورت تخصصی راجع به موبایل فعالیت نمی کنند و اطلاعات بسیار تخصصی را در اختیار مخاطب قرار نمی دهند، نوشتن جزئیات زیاد ممکن است باعث رانده شدن مخاطب بشود. زیرا این اطلاعات بسیار سطح بالا می باشند و ممکن است مخاطب نتواند از آن ها را بفهمد و سایت را ترک کند.

در نتیجه اگر سایتی دارید که ازلاعات تخصصی راجع به موبایل ها را در آن قرار می دهید، بهتر است تا تمام اطاعات  یک موبایل را بنویسید و در سایت قرار بدهید.

اما اگر سایتی دارید که اطلاعات عمومی موبایل ها در آن به نمایش در می آیند، نوشتن اطلاعات باتری، رم، حافظه، پردازنده و صفحه نمایش موبایل، برای موارد ابتدایی کافی می باشد.

جمع بندی:

جمع بندی:
جمع بندی:

امروزه سایت ها بخش بسیار بزرگی از اینترنت را شامل می شوند. این سایت ها در زمینه های مختلفی قرار دارند. سایت های موبایل نیز یکی از این زمینه ها می باشند.

برای سایت ها تولید محتوا انجام می شود که هر چقدر اصولی تر باشد، اثر بیش تری خواهد داشت. در این مقاله به اصول تولید محتوا برای سایت موبایل و نکته های آن پرداخته شد.

منبع :

b2n.ir

دیدگاهتان را بنویسید