تولید محتوا برای بدلیجات

تولید محتوا برای بدلیجات

فهرست مطالب

در این مقاله، می خواهیم موضوع تولید محتوا برای بدلیجات را مورد بررسی قرار دهیم. لطفا تا انتهای مقاله، ما را همراهی نمایید.

جهت مشاوره یا دریافت سفارش در زمینه تولید محتوا با ما تماس بگیرید. 

09120647344

در دنیای کسب و کارهای اینترنتی، تولید محتوا نیاز اصلی هر فروشنده  و خدمات رسانی است. ادمین سایت علاوه بر مدیریت سایت باید با ترفندهای محتوانویسی نیز آشنا باشد تا کاربران زیادی را جذب سایت کند و رتبه سایت را بالا ببرد.

امروزه مردم بیشتر خریدهای خود را به دلیل راحتی و ارزان تر بودن و مشغله های کاری زیاد، به صورت اینترنتی انجام می دهند. اما کدام فروشنده در دنیای خرید و فروش اینترنتی موفق تر است؟ بی شک کسی که وبسایتی به روز دارد که همیشه در صفحه اول گوگل قرار گرفته و جایگاهش در صف اول جست و جوی های گوگل است.

برای داشتن سایتی با رتبه خوب و بازدید زیاد، باید تولید محتوای به روز و جذابی را در سایت بارگزاری کنید که این مهم منجربه سرازیر شدن تعداد زیادی از کاربران و در نتیجه افزایش فروش شما خواهد شد.

ترفندهای تولید محتوا را می توانید در بسیاری از سایت ها بیابید. اما ما دراین مقاله سعی داریم که ترفندها و ایده های تولید محتوا برای بدلیجات را به صورت اختصاصی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

شما عزیزانی که به تازگی کسب و کار اینترنتی بدلیجات خود را راه انداخته اید، بهتر است در این مقاله، با ما همراه باشید تا مهارت نوشتن محتوایی جذاب و خلاقانه را به شما عزیزان آموزش دهیم.

آن چه در این نوشتار کاربردی، مورد مطالعه قرار می گیرد:

شناسایی مشتریان احتمالی

معرفی محصولات

دسته بندی محصولات

درج عکس

راهنمای خرید برای کابران

نحوه نگهداری و شست و شوی بدلیجات

محتوای تکراری

درج سوالات متداول و پرسش و پاسخ

درج مقالات مرتبط با بدلیجات

رعایت موارد مهم در مقاله نویسی بدلیجات

کلام آخر

 

شناسایی مشتریان احتمالی

شناسایی مشتریان احتمالی
شناسایی مشتریان احتمالی

قبل از پرداختن به موضوع تولید محتوا برای بدلیجات، ابتدا لازم است که مشتریان احتمالی خود را بشناسید. در هنگام تولید محتوا شما باید پرسونای مشتری را بشناسید. حال پرسونای چیست؟

تصویر خیالی از یکی ازمشتریان را پرسونای مشتری می گویند. شما باید مشتریان احتمالی خود را بشناسید تا بر اساس سن و سلیقه افراد در تولید محتوا و مقالات با آن ها صحبت کنید. هر شخصی برای خرید بدلیجات، اهداف مشخصی دارد. وقتی پرسونای کل مشتریان را شناسایی کنید، متن بهتر وخلاقانه تری می توانید تولید کنید.

معرفی محصولات

معرفی محصولات
معرفی محصولات

محصولات خود را به صورت کامل و به بهترین نحو ممکن معرفی کنید. یکی از علت هایی که برخی افراد به خرید اینترنتی اعتماد ندارند، این است که از سایز و جنس محصول اطلاعاتی ندارند.

بهتر است اطلاعات کامل محصول را به همراه عکس و ویدئو در قسمت جزئیات ثبت کنید تا اعتماد مشتری را جلب کنید. به طور مثال؛ جنس بدلیجات، قیمت، سایز بندی، رده سنی، اندازه بر حسب سانتیمتر، استقامت و ماندگاری رنگ، نگین های به کاررفته در محصول و …

پیشنهاد می کنیم از پست تولید محتوا برای سایت فروش بلیط دیدن کنید.

دسته بندی محصولات

دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

کاربری که به قصد خرید بدلیجات وارد سایت شما می شود، اگر محصول مورد نظر را به راحتی یافت نکند سردرگم شده و سایت شما را ترک می کند. برای دسترسی راحت تر افراد به محصولات، محصولات را بر اساس زنانه یا مردانه بودن، جنسیت و نوع استفاده دسته بندی کنید تا کاربران بتوانند به راحتی محصول مورد نظر را پیدا کرده و در سبد خرید خود قرار دهند.

درج عکس

درج عکس
درج عکس

سایت بدلیجات از جمله سایت هایی است که تصاویر زیادی دارد. مسلما کاربر، خرید خود را از طریق عکس های بدلیجات نهایی می کند. اما یک سایت بدلیجات خوب سایتی است که عکس های با کیفیت و کاربردی داشته باشد.

باید از عکس هایی برای معرفی محصول استفاده کنیم که وضوح و روشنایی بالایی داشته باشند و کاربر، درخشش بدلیجات را در تصویر احساس کند.

در صنعت پوشاک کسانی موفق هستند که محصولات خود را به صورت تن پوش تبلیغ می کنند. در صنعت بدلیجات نیز این گونه است. تبلیغ بدلیجات و زیورآلات به صورت تن پوش، زیبایی محصولات را دو چندان می کند و اشتیاق کاربر را برمی انگیزد.

برای این کار می توانید از یک خانم یا آقا برای مدل شدن کمک بگیرید. شما می توانید با استفاده از دوربین موبایل خود از محصولات عکس بگیرید.

اما بهتر است این کار را به یک عکاس متخصص بسپارید تا با نورپردازی  و زاویه مناسب، از محصولات شما با بهترین کیفیت دوربین، عکس برداری کند. عکاس با ادیت کردن، عکس های بسیار زیبا و با کیفیت را تحویل شما می دهد. این پروسه ممکن است کمی طولانی و زمانبر باشد، اما فروش شما را چند برابر خواهد کرد.

راهنمای خرید برای کابران

راهنمای خرید برای کابران
راهنمای خرید برای کابران

امروزه افراد برای خریدهای اینترنتی خود ابتدا به گوگل سر می زنند، اطلاعاتی را درباره ی کالای مورد نظر کسب کرده و بعد اقدام به خرید می کنند. پس سعی کنید که کاربران را به صفحه راهنمای خرید هدایت کنید تا محتوایی جذاب و پر بازدید داشته باشید. به طورمثال برخی افراد نمی دانند از چه نوع زیورآلاتی برای مجالس استفاده کنند.

شما باید آن ها را راهنمایی کنید تا بتوانند انتخاب خوبی داشته باشند. در قسمت راهنمای خرید بدلیجات می توانید از عنوان های زیر استفاده کنید و برای هر کدام، محتوای جذابی بنویسید:

  • بدلیجات متناسب با پوستتان را انتخاب کنید.
  • بدلیجات را باید متناسب با قد وهیکل بدن خریداری نمود.
  • به دنبال بدلیجات ارزان قیمت نباشید.
  • بر اساس سن و شخصیت خود، بدلیجات را خریداری کنید.
  • از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.
  • بدلیجات را با لباس خود ست کنید.
  • بدلیجات متناسب با فرم صورت انتخاب کنید.
  • به هارمونی رنگ ها دقت کنید.

نحوه نگهداری و شست و شوی بدلیجات

نحوه نگهداری و شست و شوی بدلیجات
نحوه نگهداری و شست و شوی بدلیجات

بسیاری از وسایل و اشیایی که خریداری می کنیم، کاتالوگ یا دفترچه راهنمایی دارند که نحوه ی نگهداری و شست و شوی آن وسیله را توضیح داده است.

شما نیز برای محصولات بدلیجات خود باید صفحه ای را به نحوه نگهداری و شست و شو اختصاص دهید. این کار محتوای سایت را جذاب می کند و اعتماد مشتری را برای خرید بر می انگیزد.

بسیاری از بدلیجات برخلاف طلا و نقره بر اثر برخورد با آب یا مواد شیمیایی، اکسید شده و رنگ و استحکام خود را از دست می دهند. نحوه ی شست و شوی بدلیجات بر اساس جنس فلز به کاررفته در ساخت آن، متفاوت می باشد. شما با جست و جو در گوگل می توانید مقالاتی در مورد نحوه ی نگهداری و شست و شوی انواع بدلیجات پیدا کنید.

محتوای تکراری

محتوای تکراری
محتوای تکراری

محتوای تکراری برای کاربر، دافعه ایجاد می کند. مشتریان وکاربرانی که شما را دنبال می کنند، به دنبال تنوع و جذابیت در سایت شما هستند. پس بهتر است از درج محتوای تکراری در سایت خودداری کنید و مدام یک نوع بدلیجات را تبلیغ نکنید. به طور مثال؛ گردنبند، گوشواره ، دستبند و … را به صورت چرخشی تبلیغ کنید و مدل های متنوعی را در قسمت پیشنهادها قرار دهید.

به طور مکرر از متن استفاده نکنید. برای معرفی محصولات، به صورت ترکیبی عمل کنید. مثلا به جز مقاله، ویدئو و پادکست، اینفوگرافی نیز تولید کنید تا برای کاربر تنوع ایجاد شود.

درج سوالات متداول و پرسش و پاسخ

درج سوالات متداول و پرسش و پاسخ
درج سوالات متداول و پرسش و پاسخ

اگر این بخش را در سایت خود ندارید، بهتر است هرچه زودتر اقدام به راه اندازی آن نمایید. برای به دست آوردن سوالات متداول، می توانید از افراد اطراف خود کمک بگیرید. تحقیق کنید که در هنگام خرید یا استفاده ی بدلیجات، چه مشکلاتی برایشان پیش آمده و چه راه حلی دارند. همچنین می توانید در گوگل به جست و جو بپردازید و صفحه ی رقبای خود را بررسی کنید.

زیر محصولات خود بخش کامنت گذاری را فعال کنید تا کاربران، نظرات خود را درباره کالا بیان کنند. پاسخ نظرات آن ها را بدهید و از تجربیات خود کمک بگیرید.

گوگل برای رتبه بندی سایت ها به کاربران نیز احتیاج دارند. گوگل با استفاده از مدت حضور کاربران و نظراتی که ثبت می کنند، سایت شما را ارزیابی می کند و رتبه می دهد. ایجاد صفحه سوالات متداول و نظرسنجی از کاربران، در بالارفتن رتبه سایت کمک شایانی می کند.

درج مقالات مرتبط با بدلیجات

درج مقالات مرتبط با بدلیجات
درج مقالات مرتبط با بدلیجات

به صورت کلی، بارگزاری مقالات مرتبط با موضوع سایت، تاثیر زیادی در بازدید سایت خواهد گذاشت. سایت بدلیجات نیز از این قاعده مستثنی نیست.

شما می توانید در مورد موضوعات مختلف پیرامون بدلیجات، مقالاتی را بنویسید یا تهیه نمایید و در قسمت مختص به مقالات در سایت بارگزاری کنید. کاربران با جست و جوی عناوین مقالات در گوگل وارد سایت شما می شوند.

در مقالات می توانید کیفیت و جذابیت بدلیجات خود را نیز عنوان کنید و لینک های صفحه محصولات را در انتهای مقاله قرار دهید. اگر محتوای متنی شما جذابیت و گیرایی بالایی داشته باشد، مخاطب را مشتاق می کند تا از محصولات شما دیدن و در نهایت خرید کند.

البته نوشتن مقالات را باید به دست کسی سپرد که با سئوی سایت آشنایی کامل داشته باشد و براساس قوانین سئو مقالات را بنویسد و تحویل شما دهد.

در ادامه مطلب تولید محتوا برای بدلیجات، به موارد مهمی که باید در مقاله و محتوا نویسی رعایت کنید، اشاره خواهیم کرد.

رعایت موارد مهم در مقاله نویسی بدلیجات

رعایت موارد مهم در مقاله نویسی بدلیجات
رعایت موارد مهم در مقاله نویسی بدلیجات

ساده نویسی

ساده نویسی
ساده نویسی

شما باید این نکته را در نظر بگیرید که مخاطبان شما مردمی هستند از دیارهای مختلف با زبان متفاوت و میزان تحصیلات گوناگون. باید متن خود را طوری بنویسید و توضیح دهید که مفهوم پیام را انتقال دهد. متن و محتوایی تولید کنید که راحت خوانده و فهمیده شود.

لیست بندی

لیست بندی
لیست بندی

اصولا شما نمی توانید حجم عظیمی از اطلاعات را وارد مغز مخاطب کنید. خواندن متنی طولانی، زمانبر و حوصله سر بر است و کاربر را از لحاظ فکری خسته می کند. برای انتقال پیام به کاربری که کنجکاوی زیادی دارد و در عین حال وقت کافی برای خواندن اطلاعات طولانی ندارد، بهتر است متن را لیست بندی کنید. با لیست بندی، مفاهیم را به راحتی به مخاطب القا می کنید. کاربر از سر کنجکاوی به سایر لیست های شما مراجعه کرده و متن را تا آخر می خواند.

متن طولانی

متن طولانی
متن طولانی

طول متن و این که از چه تعداد کلمه در نوشتن مقاله استفاده شده، اهمیت دارد. محتوای طولانی به اصطلاح مخاطب را درگیر Engage می کند و در افزایش حضور کاربر در سایت تاثیر خواهد گذاشت. مقالات 2000 و 3000 کلمه ای، اشتیاق و کنجکاوی کاربر را بر می انگیزد. هر چه محتوای مقاله جامع و کامل تر باشد، مخاطب بیشتری جذب می کند.

متن غیر کپی

متن غیر کپی
متن غیر کپی

شاید شما بخواهید برای راحتی کار، متن و مقالات را از سایر سایت ها کپی کرده و در سایت خود بارگزاری کنید. این روش آسان ولی بسیار خطرناک است! موتورهای جست و جو به اصطلاح خزنده هایی دارند که به بررسی محتوای سایت ها می پردازد. تشخیص متن کپی شده ی سایت شما برای این خزنده ها مانند آب خوردن است.

در صورتی که محتوای شما کپی باشد، موتور جست و جو به این موضوع پی برده و سایت شما را حذف می کند یا رتبه سایت را کاهش می دهد.

استفاده از کلمات کلیدی

استفاده از کلمات کلیدی
استفاده از کلمات کلیدی

کلمات کلیدی عبارت است از کلیه کلمات پیرامون موضوع سایت شما. این کلمات رابط میان کاربر و سایت شما از طریق موتورهای جست و جو می باشد.

کاربر، کلماتی که در ذهن خود دارد را در گوگل سرچ می کند و از طریق کلمات کلیدی استفاده شده در سایت، وارد سایت می شود. هر چه ازکلمات کلیدی بیشتری استفاده کنید، به همان میزان بازدید کننده خواهید داشت.

استفاده از کلمات کلیدی مترادف نیز تاثیر خوبی روی بازدید سایت دارد. در ادامه نوشتار تولید محتوا برای بدلیجات، به برخی از کلمات کلیدی با موضوع بدلیجات اشاره خواهیم کرد.

برخی کلمات کلیدی بدلیجات

برخی کلمات کلیدی بدلیجات
برخی کلمات کلیدی بدلیجات

خرید بدلیجات و زیورآلات، بدلیجات شیک، بدلیجات مدرن، بدلیجات خارجی، بدلیجات ایرانی، بدلیجات ارزان قیمت، بدلیجات گران قیمت، بدلیجات عمده، بدلیجات جزئی، خرید بدلیجات عمده، بدلیجات نگین کاری، آبکاری بدلیجات، روکش طلا،

روکش نقره، بدلیجات مشابه طلا، بدلیجات مشابه نقره، بدلیجات ضد حساسیت زا، جنس بدلیجات، انواع بدلیجات، روش های نگهداری بدلیجات، روش های شست و شوی بدلیجات، انواع برند بدلیجات، بدلیجات ژوپینگ، طرز ساخت بدلیجات، تاریخچه ساخت بدلیجات و …

واژه های اضافی و واژه های تکراری

واژه های اضافی و واژه های تکراری
واژه های اضافی و واژه های تکراری

سعی کنید جمله هایی که می نویسید، با کمترین تعداد واژه و بهترین مفهوم را بنویسید. کلمات اضافی و گنگ را از جمله حذف کنید تا درک آن برای کاربر راحت تر باشد. محتوای مقاله باید طولانی باشد اما این به آن معنا نیست که با واژگان اضافی و بی ربط، سایت خود را پر کنید.

همچنین استفاده از واژه ها و فعل های تکراری در چند جمله متوالی، متن شما را خسته کننده می کند. اگر مجبور به استفاده از واژه های تکراری شدید، بهتر است معادل یا مترادف آن را بنویسید. این گونه علاوه بر تنوع، از کلمات کلیدی بیشتری نیز استفاده کرده اید که متن شما را جذاب تر و زیباتر نشان می دهد و خواننده را مشتاق می کند تا ادامه مطلب را نیز بخواند.

استفاده از اعداد و درصد

استفاده از اعداد و درصد
استفاده از اعداد و درصد

در مقالات خود از اعداد و آمار استفاده کنید. استفاده از اعداد و آمار، اشتیاق کاربر را بر می انگیزد. به طور مثال بیان کنید که چند درصد بازیگران از برند ژوپینگ استفاده می کنند. یا چند درصد بدلیجات از فلز استیل ساخته شده اند.

کلام آخر

کلام آخر
کلام آخر

در مقاله تولید محتوا برای بدلیجات، نکات کاربردی را به شما عزیزان پیشنهاد دادیم. محتوایی خلاق و اشتیاق آور تولید کنید. به طور منظم مطالب را به روز رسانی و ویرایش کنید و برای جذب بازدید و فروش، صبوری داشته باشید. چرا که ممکن است این پروسه کمی زمانبر باشد.

از اینکه تا انتهای پست تولید محتوا برای بدلیجات با ما همراه بودید متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید