تبلیغات موسسه حقوقی

تبلیغات موسسه حقوقی

فهرست مطالب

در این مقاله، موضوع تبلیغات موسسه حقوقی و مطالب مربوط به آن را بررسی می کنیم. با ما بمانید.

شما می توانید جهت تبلیغات برای جذب موکل به صورت بسیار جدی روی کمک ما حساب کنید. 

ما با تجربه سئو و دیجیتال مارکتینگ چندین وب سایت بزرگ حقوقی کشور آماده ارائه راهکارهای پربازده در این حوزه به شما عزیزان هستیم.

09120647344

همان طور که احتمالا می دانید، تبلیغات موسسه حقوقی، برای تمام وکیل ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با توجه به این که وکالت یک شغل کاملا تخصصی است، انجام تبلیغات برای آن باید با برنامه ریزی و به صورت هدفمند انجام شود. بنابراین تصمیم گرفتیم، در این مقاله در مورد همین موضوع مطالبی ارائه دهیم.

نظر قانون در مورد تبلیغ وکالت چیست؟

چرا باید برای تبلیغات دفتر وکالت خود هزینه کنیم؟

تفاوت بین تاکتیک، استراتژی و برنامه چیست؟ و چرا به آنها نیاز داریم؟

برند دفتر وکالت یا موسسه حقوقی خود را بسازید.

مخاطب هدف یا موکل فرضی (Client Persona)

از قیف بازاریابی استفاده کنید.

داشتن وب سایت حقوقی

رویکرد تولید محتوای اختصاصی

بازاریابی وکالت در شبکه های اجتماعی

رعایت نکات سئو

داشتن برنامه ریزی

آیا تبلیغات وکالت، محدودیت دارد؟

قوانین حاکم بر تبلیغات وکلا

جمع بندی

 

نظر قانون در مورد تبلیغ وکالت چیست؟

نظر قانون در مورد تبلیغ وکالت چیست؟
نظر قانون در مورد تبلیغ وکالت چیست؟

امروزه شرایط به نحوی پیش می رود که امکان تبلیغات برای همه چیز وجود دارد. البته روش تبلیغات در عصر امروزی با تغییرات زیادی مواجه شده است و دیگر نمی توانید مانند گذشته فردی را بگذارید تا با فریاد زدن، کسب و کار شما را تبلیغ کند. به طور کلی بهترین روش تبلیغ کردن، راضی نگه داشتن مشتری است. اگر مشتری از شما رضایت کامل داشته باشد، شک نکنید که شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی خواهد کرد.

اگر به اطراف خود و دیوارهای شهر نگاهی بیاندازید، آگهی های مختلفی را مشاهده می کنید که در بین آن ها مواردی برای وکالت هم مشاهده می شود. متاسفانه عنوان هایی مانند “وکالت طلاق به صورت تضمینی” و مواردی از این قبیل را زیاد مشاهده می کنید که هر کدام سعی دارند با این روش موکل یا مشتری جذب کنند. اکنون این سوال ایجاد می شود که آیا وکلا حق تبلیغ خدمات خود را دارند یا خیر؟  یکی از اعضای کانون وکلا در این باره می گوید:

در حقیقت لغت تبلیغ یک کلمه عربی است که ریشه آن به کلمه بلغ بر می گردد. همچنین این اصطلاح در فارسی به معنای رساندن یک پیام خاص یا آگاهی دادن می باشد. او می گوید:

در حقیقت تبلیغات؛ رساندن یک نوع تفکر به مخاطب یا کاربر است. تفکراتی مانند تفکرات مذهبی، سیاسی، اقتصادی و … . اما در مبحث تبلیغات موسسه حقوقی، تبلیغ کردن به نوعی رساندن یک پیام و انتقال یک نوع تفکر در زمینه شغلی و حرفه ای است که معمولا وکلا قصد دارند تا از این طریق موسسه خود را تبلیغ کنند.

چرا باید برای تبلیغات دفتر وکالت خود هزینه کنیم؟

چرا باید برای تبلیغات دفتر وکالت خود هزینه کنیم؟
چرا باید برای تبلیغات دفتر وکالت خود هزینه کنیم؟

با توجه به این که امروزه فناوری های زیادی به دنیا معرفی شده و همه چیز به تکنولوژی وابسته است، مسلما این موضوع برای تبلیغات هم صدق می کند. در عصر امروزی، رقابت در همه زمینه ها بسیار داغ است و اگر شما قصد دارید تا از رقبای خود عقب نباشید، حتما باید تبلیغات مناسبی انجام دهید.

این رقابت در بین موسسات حقوقی و وکیل ها هم مشاهده می شود. برای مثال با یک جست و جوی ساده در موتور جست و جوی گوگل، به راحتی می توانید مشاهده کنید که چقدر تبلیغات موسسه حقوقی زیاد است که در طول روز تعداد زیادی از موکل ها را به خود جذب می کنند. بنابراین توصیه می کنیم به هیچ عنوان از این رقابت دور نشوید و هر چه سریع تر برای تبلیغات اقدام کنید.

تفاوت بین تاکتیک، استراتژی و برنامه چیست؟ و چرا به آن ها نیاز داریم؟

تفاوت بین تاکتیک، استراتژی و برنامه چیست؟ و چرا به آن ها نیاز داریم؟
تفاوت بین تاکتیک، استراتژی و برنامه چیست؟ و چرا به آن ها نیاز داریم؟

برای این که بتوانید اصولی تبلیغات خود را انجام دهید، باید تفاوت این سه مورد را بدانید. به طور کلی به رویکردهایی که زمان زیادی می خواهد و به نوعی بلند مدت به حساب می آید، استراتژی گفته می شود.

این در حالی است که تاکتیک ها، در حقیقت ابزارها و روش هایی هستند که به وسیله آن ها می توانید مسیر رسیدن به اهداف را کوتاه تر کنید. بر همین اساس می توان نتیجه گرفت که استراتژی ها مباحث کلی تری هستند، اما تاکتیک به جزئیات دقت بیشتری دارند.

پس از متوجه شدن مفهوم تاکتیک و استراتژی، اکنون وقت آن است تا در مورد برنامه ها صحبت کنیم. در واقع برنامه ها، روش های اجرا و به کارگیری استراتژی ها و تاکتیک ها می باشد. شما برای این که بتوانید دفتر وکالت یا موسسه حقوقی خود را تبلیغ کنید، به هر سه موردی که نام برده شد، یعنی برنامه، استراتژی و تاکتیک احتیاج دارید. این موضوع به شما کمک می کند تا اهداف بازاریابی خود را راحت تر مشخص کنید.

در این قسمت قصد داریم تا با ذکر یک مثال، به توضیح این سه مورد بپردازیم:

فرض می گیریم هدفی که شما تعیین کرده اید، این است که کاربران از طریق سرچ خود در موتور جست و جوی گوگل با وب سایت شما برخورد کنند و از این طریق موکل بیشتری جذب کنید. در اینجا می توانیم استراتژی شما برای رسیدن به اهداف خود را، تمرکز بیشتر روی سئو سایت بدانیم. تاکتیک شما می تواند ایجاد بک لینک داخلی و خارجی باشد تا از این طریق سایت شما در گوگل، جایگاه بهتری کسب کند.

در نهایت باید برنامه مشخصی برای اجرای این موارد در نظر بگیرید. برای مثال می توانید مشخص کنید که روزانه چه تعداد بک لینک خارجی و چه تعداد بک لینک داخلی باید ایجاد شود یا اقداماتی از این قبیل را برای خود برنامه ریزی کنید.

مسلما پس از این که مدتی طبق برنامه ریزی خود پیش بروید، نیازهای بازاریابی شما افزایش خواهد یافت. بر همین اساس، در آن زمان نیاز دارید تا تمام استراتژی ها و تاکتیک ها و برنامه ریزی های خود را تغییر دهید. اما به یاد داشته باشید، هیچ موقع نباید این سه مورد را از برنامه کاری خود خارج کنید.

برند دفتر وکالت یا موسسه حقوقی خود را بسازید

برند دفتر وکالت یا موسسه حقوقی خود را بسازید
برند دفتر وکالت یا موسسه حقوقی خود را بسازید

بدون شک اولین ابزار برای بازاریابی، برند می باشد. در حقیقت شما باید برای برند موسسه حقوقی خود بازاریابی کنید. اگر می خواهید بازاریابی خدمات خود را به بهترین شکل انجام دهید، سوالات زیر را برای خودتان پاسخ دهید.

  1. افراد چگونه می توانند موسسه حقوقی شما را ببینند؟
  2. برند موسسه حقوقی شما چیست؟
  3. می خواهید احساس و تجربه کاربر با شما به چه شکل باشد؟

در مورد تبلیغات موسسه حقوقی، برند شما اولین چیزی است که باعث ایجاد حس اعتماد در بین مشتریان و موکلان شما می شود. شما باید همیشه یک قدم رو به جلو فکر کنید و در مورد نوع تصویر، سبک آن و ارزشی که می خواهید از طریق لوگوی خود منتقل کنید نیز فکر کنید.

به طور کلی هدف شما از برند سازی برای موسسه حقوقی خود، باید ایجاد احساس مثبت در مخاطب باشد. پس قبل از اینک ه اقدام به برند سازی کنید، حتما از این موضوع اطمینان حاصل کنید که برند شما می تواند منعکس کننده شخصیت و تخصص شما باشد.

مخاطب هدف یا موکل فرضی (Client Persona)

مخاطب هدف یا موکل فرضی (Client Persona)
مخاطب هدف یا موکل فرضی (Client Persona)

پس از این که برند حقوقی خود را توسعه دادید، باید بدانید که می خواهید برای چه افرادی بازاریابی کنید؟ به نوعی باید مخاطب هدف خود را مشخص کنید. برای پیدا کردن مخاطب هدف، می توانید یک پروفایل به صورت ترکیبی از مشتری های ایده آل خود ایجاد کنید. این پروفایل ترکیبی، در واقع همان پروفایل مشتریان هدف شما است. با این پروفایل می توانید یک توصیف کلی از مخاطب هدف خود، یا همان مشتری ایده آل داشته باشید.

توصیه می کنیم برای هر کدام از خدمات خود، سعی کنید حداقل یک کاراکتر فرضی و خیالی ایجاد کنید تا به این وسیله بتوانید در بازاریابی موفق تر عمل کنید. بهتر است از تمام جنبه ها، شخصیتِ موکل فرضی خود را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید با اهدافی که افراد برای خود تعیین می کنند و تیپ های شخصیتی بیشتر آشنا شوید. بهتر است این کار را به کمک کارمندان و تیم خود انجام دهید.

از قیف بازاریابی استفاده کنید

از قیف بازاریابی استفاده کنید
از قیف بازاریابی استفاده کنید

داشتن یک قیف بازاریابی می تواند باعث شود تا مشتریان به سادگی مسیر خود برای رسیدن به موسسه حقوقی شما را پیدا کرده، و از این طریق شما را به عنوان وکیل خود انتخاب کنند. به طور کلی مراحل این مسیر را می توانید به قسمت های زیر تقسیم کنید.

مرحله آگاهی

مرحله آگاهی
مرحله آگاهی

در این مرحله، موکل یا مشتری متوجه یک مشکل بزرگ در زندگی خود می شود. او برای درک بهتر و برطرف کردن این مشکل، تحقیقات خود را شروع می کند.

مرحله ملاحظه

مرحله ملاحظه
مرحله ملاحظه

فردی که متوجه مشکل در زندگی خویش شده است، آن مشکل را برای افراد مختلف بیان می کند تا بتواند با تحقیق کردن، راه حل مناسبی برای رفع آن پیدا کند.

مرحله تصمیم گیری

مرحله تصمیم گیری
مرحله تصمیم گیری

پس از این که در مورد مشکل خود با افراد مختلف صحبت کرد، به این نتیجه خواهد رسید که یک وکیل می تواند به او در رفع مشکلش کمک کند. در این مرحله برای پیدا کردن یک وکیل شروع به جست و جو می کند.

باید دقت داشته باشید، قیف بازاریابی دقیقا بر اساس موکل فرضی شما و مدل نزدیک شدن آن به هریک از این مراحل بستگی دارد. داشتن قیف بازاریابی برای تبلیغات موسسه حقوقی یکی از الزامات به حساب می آید.

داشتن وب سایت حقوقی

داشتن وب سایت حقوقی
داشتن وب سایت حقوقی

بدون شک تصور مردم از شما با توجه به عملکرد وب سایتتان خواهد بود. پس حتما از نوع عملکرد سایت خود مطمئن باشید، سعی کنید پشتیبانی آنلاین برای پاسخگویی به سوالات قرار دهید، همچنین از طراحی رابط کاربری مناسب غافل نشوید، زیرا زیبا بودن و چشم نواز بودن وب سایت، باعث می شود تا کاربر در سایت شما احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

سعی کنید در هنگام طراحی سایت خود، حتما یک صفحه “درباره ما” در نظر بگیرید. سعی کنید در صفحه “درباره ما” داستان به وجود آمدن موسسه تبلیغاتی خود را به همراه اهداف خود و این که در چه نوع خدماتی تخصص دارید، صحبت کنید. به جز این صفحه، سعی کنید صفحاتی را برای خدماتی که ارائه می دهید طراحی کنید.

برای این که بتوانید کاربر را راضی کنید، باید یک سایت کامل داشته باشید. برای داشتن یک سایت کامل باید بخش های سوالات متداول، وبلاگ، توصیفات مشتریان و قسمت هایی از اینقبیل داشته باشید. همچنین باید سعی کنید که با مخاطب خود همواره در تعامل باشید. برای این کار می توانید ویدیوهای مربوط به موسسه حقوقی خود را در وب سایت قرار دهید. می توانید از تصاویر متحرک هم در صفحات مختلف سایت استفاده کنید، زیرا این تصاویر می توانند بیشتر از تصاویر ثابت، نظر کاربر را به خود جلب کنند.

رویکرد تولید محتوای اختصاصی

رویکرد تولید محتوای اختصاصی
رویکرد تولید محتوای اختصاصی

برای اینک ه بتوانید در تبلیغات موسسه حقوقی خود موفق عمل کنید، باید محتوای تخصصی خود را منشتر کنید. دقت کنید محتوایی که تولید می کنید، با توجه به محل انتشار، کاملا بهینه شده باشد و با شرایط متناسب همان محل تولید شده باشد. برای مثال، محتوایی که برای شبکه های اجتماعی تولید می شود، به هیچ وجه برای وب سایت مناسب نیست.

متاسفانه یا خوشبختانه باید گفت که رابطه میان بازاریابی و تولید محتوای تخصصی در زمینه وکالت، بسیار نزدیک است. برای این که بتوانید در بازاریابی موفق باشید، باید محتوای تولید شده از سمت شما بسیار با کیفیت باشد و به روش های مختلف بهینه سازی شده باشد تا تمامی افراد به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.برای تولید محتوای با کیفیت، باید به کلمات کلیدی دقت زیادی داشته باشید.

حتما دقت داشته باشید که موارد زیر را در تولید محتوای با کیفیت و انتخاب کلمات کلیدی استفاده کنید.

  1. محتوایی که تولید می کنید، حتما باید در حوزه وکالت و موسسه حقوقی باشد.
  2. کلمات کلیدی را باید به نوعی انتخاب کنید که با محتوای نوشته شده در یک راستا باشد.
  3. کلمات کلیدی را به شیوه ای انتخاب کنید که مهم ترین عبارات سرچ شده از جانب کاربران، در حوزه کاری شما باشد.

در بازاریابی محتوایی در زمینه وکالت، حتما باید شناخت زیادی نسبت به کاربر داشته باشید تا بتوانید متناسب با نیازهای او محتوای مناسب تولید کنید. برای این کار توصیه می کنیم، در شروع کار طیف خاصی از افراد را به عنوان مخاطب هدف خود در نظر بگیرید. سپس با توجه به نیازهایی که مخاطب هدف شما دارد، محتوایی تولید کنید تا نیازش برطرف شود.

دقت داشته باشید که باید به دنبال دریافت بازخورد و فید بک از سمت کاربران باشید. با توجه به بازخوردی که از کاربر دریافت می کنید، می توانید به این نتیجه برسید که آیا محتوای شما مناسب است یا خیر. اگر توانسته بودید فید بک های مثبت دریافت کنید، آن وقت می توانید بخش بزرگتری از افراد را مورد پوشش قرار دهید و به عنوان مخاطب هدف خود در نظر بگیرید.

بازاریابی وکالت در شبکه های اجتماعی

بازاریابی وکالت در شبکه های اجتماعی
بازاریابی وکالت در شبکه های اجتماعی

همان طور که می دانید، با توجه به رشد و پیشرفت تکنولوژی؛ امروزه افراد جامعه، بخش زیادی از وقت خود را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند. بر همین اساس می توان نتیجه گرفت که شبکه های اجتماعی به بخش جدا نشدنی زندگی افراد تبدیل شده است. این وابستگی به حدی است که بسیاری از افراد نیازهای روزمره خود را از طریق شبکه های اجتماعی تهیه می کنند.

امروزه در کشور ما تعداد شبکه های اجتماعی زیاد است، هر کدام از آن ها به نحوی توانسته اند کاربران زیادی را به خود جذب کنند. اما معروف ترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی که اکثر مردم ایران از آن ها استفاده می کنند، شبکه اجتماعی تلگرام و شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد.

معمولا کاربرانی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام و شبکه اجتماعی تلگرام فعالیت می کنند، به عکس ها و کلیپ های کوتاه علاقه بیشتری دارند. توصیه می کنیم اگر در ابتدای راه برای تبلیغات موسسه حقوقی خود هستید، از این اپلیکیشن ها استفاده کنید تا بتوانید از این طریق مشتریان بیشتری جذب کنید.

پایه و اساس شبکه های اجتماعی، ارتباط کاربران با یکدیگر است

پایه و اساس شبکه های اجتماعی، ارتباط کاربران با یکدیگر است. این موضوع به این معناست که شما باید سعی کنید تا همواره با مخاطبان خود در فضای مجازی در ارتباط باشید. ارتباط شما در فضای مجازی با مشتریان، می تواند اسباب تولید محتوای مناسب برای همان فضا را هم فراهم کند.

هیچوقت از یاد نبرید که برای تولید محتوا، برای حوزه وکالت و موسسه حقوقی در فضای مجازی، باید همیشه یک قالب مشخص و یک رویکرد ثابت داشته باشید. خوشبختانه امروزه شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام آمارهای زیادی را در اختیار صاحبان پیج های تجاری قرار می دهند.

بنابراین شما می توانید با استفاده از این آمار و ارقام، یک مسیر درست و مشخص برای رسیدن به موفقیت برای خود ترسیم کنید. پیشنهاد می کنیم زمان زیادی را برای مدیریت شبکه های اجتماعی خود صرف کنید، زیرا در عصر امروزی، شبکه های اجتماعی قدرت بسیار زیادی دارند و شما می توانید از طریق آن ها مشتریان بسیار زیادی جذب کنید.

رعایت نکات سئو

رعایت نکات سئو
رعایت نکات سئو

یکی از موثر ترین روش ها برای موفقیت در بازاریابی وکالت، سئو وب سایت است. تعداد زیادی از مردم برای پیدا کردن پاسخِ سوالات حقوقی خود به سراغ موتور جست و جوی گوگل می روند. اگر سایت شما به خوبی سئو نشده باشد، در نتایجی که برای کاربر نمایش داده می شود، حضور نخواهید داشت. سئوی سایت باعث افزایش ترافیک وبسایت شما شده و از این طریق، رتبه و جایگاه بهتری کسب می کنید.

اگر در زمینه سئو تخصص ندارید، اصلا نگران نباشید. زیرا امروزه شرکت ها و افراد زیادی هستند که حاضرند در قبال دریافت مبلغی این کار را برای شما به بهترین شکل انجام دهند. همچنین می توانید با مراجعه به سایت های آموزش سئو، کمی در این مورد اطلاعات کسب کنید.

دقت داشته باشید که سئو وب سایت، یک مبحث زمان بر است و زمان زیادی می خواهد. اما در مقابل دو مزیت بزرگ دارد، اول این که هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر روش های تبلیغاتی دارد و دوم این که پس از این که به رتبه های برتر در نتایج گوگل برسید، شک نکنید که انقلاب عظیمی در موسسه حقوقی شما اتفاق خواهد افتاد.

وکالت یکی از حوزه هایی است که باید ارتباط نزدیکی با مردم داشته باشید و برای داشتن مشتری و موکل بیشتر، باید از روش های خاص برای بازاریابی استفاده کنید.

داشتن برنامه ریزی

داشتن برنامه ریزی
داشتن برنامه ریزی

در نهایت برای این که بتوانید در بازاریابی وکالت موفقیت آمیز عمل کنید، اولین گام شما یک برنامه ریزی صحیح است. داشتن برنامه منظم و مشخص، از کارهایی است که باید انجام دهید و می تواند به شما کمک کند تا از مسیری که در ابتدا برای خود مشخص کرده بودید، خارج نشوید و طبق همان، در مسیر موفقیت گام بردارید.

پیشنهاد می کنیم از پست تبلیغات گروهی اینستاگرام دیدن کنید.

آیا تبلیغات وکالت، محدودیت دارد؟

آیا تبلیغات وکالت، محدودیت دارد؟
آیا تبلیغات وکالت، محدودیت دارد؟

یکی از اعضای کمیسیون فرهنگ و هنر کانون وکلای دادگستری مرکزی در این باره می گوید: امروزه هدف از تبلیغات، به تبلیغات تجاری بر می گردد. تبلیغات تجاری موضوعی است که امروزه سیل عظیمی از مصرف کنندگان را در بر گرفته است. این موضوع در مبحث وکالت، شامل معرفی وکیل و کاری که انجام می دهد، به افراد دیگر است.

یکی دیگر از وکلای با تجربه کانون وکلا در مورد ممنوعیت تبلیغات گفته بودند: هنگامی که ممنوعیت تبلیغات موسسه حقوقی ایجاد شد، تعداد زیادی از وکیل ها آیین نامه آن را به طور کامل بررسی کردند.

نکته ای که در این بین معلوم شد این بود که، مشکل فریبندگی ذاتی در فرآیند تبلیغات بود. به بیان دیگر اگر صاحب یک کسب و کار معمولی، محصولات یا خدماتی که ارائه می دهد را تبلیغ کند، به دنبال بازار هدف و مصرف کنندگان است و این موضوع پایان ندارد.

اما در مورد وکالت به این شکل نیست، در حقیقت وکلا باید خدمات خود را تبلیغ کنند. این خدمات در یک محدوده کاملا مشخص شده قرار دارد که کاملا مشخص است. به عبارتی، وکیل این امکان را ندارد که تعداد موکل های خود را به صورت نا محدود افزایش دهد.

قوانین حاکم بر تبلیغات وکلا

قوانین حاکم بر تبلیغات وکلا
قوانین حاکم بر تبلیغات وکلا

همان طور که می دانید، در مبحث وکالت چند آیین نامه و قانون وجود دارد که بر این حرفه حاکم است.  یکی از اعضای کانون وکلای مرکز در این مورد می گوید: این آیین نامه ها و قوانین به طور صریح، تبلیغات را ممنوع نکرده است. این ممنوعیت را به صریح ترین شکل ممکن در مورد رشته هایی مانند پزشکی و حسابداری و مواردی از این قبیل بیان کرده است.

در مورد ممنوع بودن تبلیغات برای وکیل ها می توانیم به مصوبه کانون وکلای مرکز اشاره کنیم. این عضو کانون وکلا در این باره می گوید: حتما مفهومی که در فکر مسئولان کانون وکلا بوده است، نظارت و بررسی اغواگری و جلوگیری از حرف های اغراق آمیز در خصوص خدمات بوده است.

جمع بندی

جمع بندی
جمع بندی

ایجاد اکانت در شبکه های اجتماعی مختلف، ایجاد وب سایت، بازاریابی محتوایی، بازاریابی در شبکه های اجتماعی، سئو کردن سایت و …. همگی از مواردی است که برای تبلیغات موسسه حقوقی می توانید از آن ها استفاده کنید.

بازاریابی در وکالت از نقاط مختلفی می تواند شروع شود، پیشنهاد ما این است که طراحی سایت می تواند گزینه خوب و معتبری برای شروع کار شما باشد. به وسیله یک وب سایت که به صورت کامل (طبق نکاتی که در مقاله ذکر شد) طراحی شده باشد، می توانید مشتریان زیادی را برای دفتر وکالت خود جذب کنید. همچنین در این مقاله درباره موارد قانونی که اعضای قانون وکلا، برای تبلیغ کردن موسسات حقوقی و دفترهای وکالت گفته اند، صحبت کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید