بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ

در این مقاله می خواهیم به موضوع بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ بپردازیم. تا انتهای مبحث کاربردی بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ، همراه شما هستیم.

 

Table of Contents

جهت دریافت لیست بهترین پیج ها برای تبلیغ در اینستاگرام با ما در تماس باشید.

 

اینستاگرام امروز یکی از جالبترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی است. مطمئناً یک یا دو نفر از اطرافیان شما که وابستگی شدید به اینستاگرام دارد را خواهید داشت.

اینستاگرام طی سال های گذشته شاهد رشد، پیشرفت، شهرت و به روزرسانی های متناسب با مخاطبان بوده و درجه نزدیکی، دلبستگی و اتصال به هر نوع سیستمی را افزایش داده و زمان حضور خود را بر روی آن افزایش داده و آن را به یکی از محبوبترین ها تبدیل کرده است.

این روزها اینستگرام فقط محل انتشار تصویر و ویدئو نیست، بلکه مکانی برای تبلیغ ‌و درآمدزایی شده است. در ادامه مطلب در مورد بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ صحبت خواهیم کرد.

موضوعاتی که در نوشتار بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ بررسی خواهیم کرد، عبارتند از:

نحوه تبلیغ در اینستگرام

ویژگی های بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ کدامند؟

شرایط تبلیغات در صفحات بزرگ اینستاگرام چیست؟

روش های انجام تبلیغات در اینستگرام

نتیجه گیری

 

نحوه تبلیغ در اینستگرام

نحوه تبلیغ در اینستگرام
نحوه تبلیغ در اینستگرام

اگر می خواهید از طریق اینستاگرام دسترسی گسترده ای به مخاطبان خود داشته باشید، باید به خوبی نحوه ایجاد تبلیغات در اینستاگرام را بدانید و این همان چیزی است که در این مقاله به طور مفصل برای شما توضیح خواهیم داد.

تبلیغات در اینستاگرام:

تبلیغات در اینستاگرام:
تبلیغات در اینستاگرام:

اینستاگرام از زمانی که فیس بوک آن را خریداری کرده است، شروع به ارائه تبلیغات می کند.  در جایی که بتوانید تبلیغات خود را از طریق مدیر تبلیغات فیس بوک یا مدیر تبلیغات اینستاگرام مدیریت کنید.

مدیر تبلیغات فیس بوک به شما فرصت و تعداد بیشتری از گزینه های هدف گیری را می دهد و تبلیغات اینستاگرام امکان ایجاد تبلیغات متنوع تر را برای شما فراهم می کند. بنابراین دسترسی به مخاطبان بیشتر و دستیابی به سود بیشتر، یکی از دلایل استفاده شما از تبلیغات در اینستاگرام است.

از طریق این مقاله از قیمت تبلیغات در اینستاگرام آگاه شوید.

اهمیت استفاده از تبلیغات در اینستاگرام:

اگرچه بازاریابی در اینستاگرام زمان زیادی می برد، اما بی فایده نیست،. زیرا مزایای بسیاری  را به همراه دارد، ازجمله:

توانایی تعامل فعال با مخاطبان خود را فراهم می کند.

رسیدن به مخاطبان بیشتر و معرفی برند شما

اینستاگرام روش های بسیار خوبی برای نمایش تبلیغات و محتوای شما ارائه می دهد.

توانایی تبدیل آسان مشتریان به وب سایت و صفحه فیس بوک شما

فیلترهای عالی اینستاگرام که به شما کمک می کند، عکس های خود را قبل از انتشار به راحتی ویرایش کنید.

امکان استفاده از بیش از 2200 نویسه (از جمله شکلک) و حداکثر 30 هشتگ

توانایی دستیابی به مخاطب مورد نظر خود از زبان ها، مکان ها و ویژگی های مختلف

هشتگ های مختلف برای هر تبلیغ و تخصص، بنابراین می توانید متناسب با خود و تبلیغ خود انتخاب کنید.

اینستاگرام به شما امکان کنترل کامل و توانایی دستیابی به مخاطبان را با انعطاف پذیری می دهد.

اینستاگرام از قدرت و برجستگی بالایی در تبلیغات صنایع دستی و خلاق برخوردار است.

استوری های اینستاگرام و قابلیت ها و گزینه های شگفت انگیز که مخاطب را به خود جلب می کند.

ویژگی های بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ کدامند؟

ویژگی های بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ کدامند؟
ویژگی های بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ کدامند؟

مطمئناً آن صفحات بزرگ را در اینستاگرام دیده اید که دنبال کنندگان زیادی دارند.به عنوان مثال 100K؟  یا 200K؟  آن هایی که روز به روز در افزایش فالوور اینستاگرام از دیگران سبقت می گیرند.  آیا به آن ها نمایشگرهای بزرگ می گویند؟  ما این صفحات را صفحات بزرگ نمی نامیم. زیرا تعداد فالوورها لزوما دلیل صفحه بزرگ در اینستاگرام نیست.

برای این که بتوانید در صفحات بزرگ اینستاگرام تبلیغات داشته باشید، ابتدا باید بتوانید تا صفحات بزرگ اینستاگرام را شناسایی کنید.  یک صفحه بزرگ در اینستاگرام دارای دو ویژگی مهم است که  هر دو مورد را برای شما توضیح خواهیم داد.

طرفداران زیادی داشته باشد

همان طور که اشاره شد، تعداد زیاد فالوور، نشانگر زیاد بودن صفحه ای از دنبال کنندگان نیست.  بسیاری از صفحات، طرفداران جعلی یا تقلبی را خریداری می کنند.  اگر در صفحه ای که طرفداران جعلی دارد تبلیغ کنید، تبلیغ شما بازخورد خوبی نخواهد داشت. زیرا به هیچ وجه دیده نمی شود.  شما باید بتوانید واقعی بودن این عدد را تشخیص دهید.  درک این مسئله معمولاً آسان است.

ممکن است این صفحات یکصد و یک هزار فالوور داشته باشند.  بنابراین باید یک صفحه بسیار شلوغ باشد. اما تعداد لایک ها ممکن است فقط  ۲۵۰ تا ۳۰۰ باشد.

می توان با اطمینان 100٪ به شما بگوییم که طرفداران این صفحه جعلی یا غیر جعلی هستند.  اگر این صفحه را تبلیغ کنید، تعداد افرادی که آن را می بینند 100000 نفر نخواهد بود، بلکه خیلی کمتر خواهند بود.

اگر قصد، بازدید کننده کم و تعداد مشخصی باشد، مشکلی ندارد. اما اگر می خواهید بازدید شما مربوط به دنبال کنندگان صفحه باشد، یعنی به صفحه اعتماد کنید، ابتدا یک تست انجام دهید.  در هر صفحه ای که وارد می شوید، چند روش ساده برای تشخیص اصالت و نادرستی فالوورهای آن به شما آموزش می دهیم.

فقط تعداد دنبال کنندگان در هر صفحه را در 16٪ ضرب کنید

فقط تعداد دنبال کنندگان در هر صفحه را در 16٪ ضرب کنید.  تعداد به دست آمده باید تقریباً برابر با تعداد پسندیدن های موجود در زیر پست های همان صفحه باشد.

به زبان ساده، 16٪ از طرفداران شما عکس های شما را دوست دارند.  این یک عدد تقریبی است و ممکن است کمی بالا و پایین شود، اما بعد از مدتی به راحتی تشخیص می دهید که طرفداران  جعلی هستند یا خیر؛ این اولین قدم بود.

اما برخی از صفحات حتی لایک را برای پست های خود خریداری می کنند.  پس به لیست دنبال کنندگان صفحه مورد نظر خود رفته و آن را بررسی کنید.  ببینید که آیا بیشتر طرفداران آن بدون عکس هستند؟  اگر چنین است، پس این صفحه قطعاً جعلی است.

حتی به بازدیدهای یک ویدیو اعتماد نکنید.زیرا بسیاری از صفحات حتی برای فیلم هایشان بازدید نیز می کنند. بنابراین تعداد دنبال کنندگان را با تعداد نظرات مقایسه کنید.  نظرات را بررسی کنید.

قوانین متناقضی برای تعداد نظرات وجود دارد و ما نمی توانیم یک قانون کلی برای ضرب و تقسیم به شما بگوییم.  اما اگر نظرات موجود در صفحه را بررسی کنید، می بینید که متناسب با تعداد دنبال کنندگان است.  به عنوان مثال، برای صفحه ای با 55000 فالوور، داشتن سه نظر کمی مشکوک است.

باید بدانید که می خواهید در اینستاگرام چند بازدید تبلیغ کنید.  به عنوان مثال، شما می خواهید تبلیغ شما در اینستاگرام 1000 پسندیدن داشته باشد.

شما می توانید به یک صفحه واقعی در اینستاگرام یک تبلیغ بدهید که عکس های آن واقعاً هزار پسند دارد یا می توانید تبلیغ خود را به یک صفحه جعلی بدهید که 2000 لایک دارد اما 1000 مورد واقعی است.

در نهایت تصمیم با شماست.  بنابراین اگر برای شما مهم است، ابتدا بررسی کنید که صفحه مورد نظر شما واقعی است.  به نظر شما جعلی بودن یا واقعی بودن یک صفحه برای تبلیغات اینستاگرام مهم است یا خیر؟

تخصصی باشد

اگر به صفحات بزرگ اینستاگرام نگاه کنید، می بینید که بیشتر آن ها تخصصی هستند.   یعنی چه؟  یعنی در یک زمینه خاص فعالیت می کنند.  کار در یک زمینه خاص برای ما و تبلیغات در اینستاگرام چه فایده ای دارد؟  تخصصی شدن یک صفحه باعث افزایش دنبال کنندگان اینستاگرام در آن صفحه می شود.

اما نه افزایش فالوور، بلکه افزایش دنبال کننده هدفمند!  بگذارید ساده بگوییم: یک صفحه تخصصی تبلیغات را هدف قرار می دهد. شما می دانید که مخاطب تبلیغات شما روی کدام صفحات متمرکز است.

به عنوان مثال، هنگامی که یک صفحه در اینستاگرام فقط آموزش آشپزی و توضیح در مورد غذا است، افرادی که عاشق آشپزی هستند، آن را دنبال می کنند و همیشه پست های آن را می بینند.

بنابراین اگر در حال راه اندازی یک رستوران یا سفارش ژله در خانه هستید، بهترین صفحه بزرگ در اینستاگرام برای تبلیغ شما این صفحه آموزش آشپزی است.  چرا؟ زیرا مخاطب شما مشخص است و تبلیغ شما دقیقاً توسط کسانی که عاشق آشپزی هستند، دیده می شود.

چندین صفحه فالوور و درست برای هر تخصص و تجارت در اینستاگرام وجود دارد.

این دو ویژگی مهم یک پیج بزرگ در اینستاگرام بود.  قبل از تبلیغ در اینستاگرام، حتماً این دو مورد را در مورد صفحاتی که می خواهید تبلیغ کنید، بررسی کنید. حال بیایید به بررسی شرایط تبلیغات در صفحات بزرگ اینستاگرام بپردازیم.

شرایط تبلیغات در صفحات بزرگ اینستاگرام چیست؟

شرایط تبلیغات در صفحات بزرگ اینستاگرام چیست؟
شرایط تبلیغات در صفحات بزرگ اینستاگرام چیست؟

تاکنون فهمیدیم که صفحه بزرگ در اینستاگرام چیست و چه ویژگی هایی دارد.  حالا باید چه کار کنیم؟  قدم بعدی چیست؟  مرحله بعدی آشنایی با هزینه تبلیغات در اینستاگرام برای انجام تبلیغات مناسب است.  زیرا ما می خواهیم تبلیغات ما باعث افزایش فالوورهای ما در اینستاگرام شود تا آن ها بتوانند از ما خرید کنند.

روش های انجام تبلیغات در اینستگرام

تبلیغات در صفحات بزرگ به 3 روش انجام می شود:

مقاله کامل در در مورد انواع تبلیغات اینستاگرام اینجاست.

تبلیغات بنری

منظور ما در این نوع تبلیغات اینستاگرام فقط بنر است، نه  عکس، نه فیلم.  شما یک بنر تبلیغاتی ایجاد می کنید و آن را به یک صفحه بزرگ ارسال می کنید تا در اینستاگرام تبلیغ کند.

این نکته را فراموش نکنید که در این نوع تبلیغات، طراحی بنر شما به اندازه صفحه ای که انتخاب می کنید دارای اهمیت است. اگر بنر شما جذابیت لازم را نداشته باشد، زیاد تاثیری در تبلیغ نمی‌ گذارد. اما اصلاً نگران نباشید.

برای ایجاد یک بنر تبلیغاتی نیازی به متخصص عکاسی یا طراح گرافیک نیست، فقط باید رمز و راز طراحی بنرهای عالی برای اینستاگرام را بدانید. چگونگی محاسبه نرخ بنر تبلیغاتی و قرار دادن یک بنر تبلیغاتی در صفحات بزرگ اینستاگرام برای شما به شرح زیر است:

اگر یک طراح گرافیک حرفه ای نیستید، اما می خواهید بنرها و پست های اینستاگرام خود را طراحی کنید، آموزش طراحی پست اینستاگرام به راحتی در خیلی از پیج ها دیده می‌ شود.  در این دوره ها به شما می آموزند که پست ها و بنرهای عالی را در کمترین زمان و بدون هزینه طراحی کنید.

در بین پیج های اینستاگرام، پیج هایی هستند که برای شما بنر می سازند و یا به شما آموزش های کامل را می دهند.

پیشنهاد می کنیم از پست تبلیغ در استوری اینستاگرام دیدن کنید.

تبلیغات ویدیویی

همان طور که از نام آن پیداست، این مدل تبلیغاتی فقط برای ویدئو است.  این بدان معنی است که شما از کارهای خود فیلم تهیه می کنید و برای تبلیغات در اینستاگرام آن را در صفحات بزرگ بارگذاری می کنید.  از آنجا که ویدئو کمی با تبلیغات بنری متفاوت است، با قیمت کمی متفاوت محاسبه می شود.  صفحات بزرگ اینستاگرام معمولاً دو پیشنهاد برای محاسبه قیمت تبلیغات ویدیویی دارند:

روش اول دقیقاً مانند تبلیغات بنر ساعتی است.  این بدان معنی است که شما فیلم خود را در صفحه بزرگی قرار می دهید تا در اینستاگرام تبلیغ کنید و هزینه آن را برای 24 ساعت یا زمان مورد نظر پرداخت کنید.  قیمت ها تقریباً با قیمت های تبلیغاتی بنر یکسان است.

در روش دوم، هزینه تبلیغات در اینستاگرام شما براساس میزان بازدید محاسبه می شود. به عنوان مثال، شما می گویید که من 1000 بازدید برای ویدیوی خود می خواهم و مدیر پس از دریافت 1000 بازدید از صفحه، صفحه را حذف می کند.

تبلیغات استوری

تبلیغات استوری
تبلیغات استوری

تبلیغات استوری همان تبلیغات داستانی است.  در نوع تبلیغات استوری در اینستاگرام،  بنر خود را در یک پیج  پر فالوور و معروف قرار می دهید تا 24 ساعت بر روی استوری خود قرار به انتشار بگذارید.

تبلیغات در داستان برای کسانی که محصولاتی برای فروش دارند یا می خواهند مخاطبان تبلیغات از وب سایت آن ها بازدید کنند ،بسیار مناسب است.

زیرا اینستاگرام به صفحاتی که بیش از 10 هزار فالوور دارند، امکان قرار دادن لینک در استوری خود را داده است.  داشتن پیوند در استوری باعث افزایش فالوورهای اینستاگرام می شود، زیرا با برداشتن یک لینک مستقیم می توانید به یک فروشگاه آنلاین، وب سایت یا هر لینک دیگری متصل شوید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

برای این که بتوانید محصولات یا خدمات خود را در اینستاگرام بفروشید، ابتدا باید فالوورهای خود را در اینستاگرام افزایش دهید. زیرا وقتی طرفداران شما افزایش می یابند، به احتمال زیاد مشتری شما خواهند شد.

راه های متعددی برای جذب فالوور در پیج های اینستاگرام وجود دارد. از آنجا که فالوورها به سمت شما سرازیر می شوند و اگر کار خوبی ارائه دهید، به مشتری شما تبدیل می شوند.

همان طور که مشاهده می کنید، قیمت تبلیغات در صفحات بزرگ اینستاگرام به هیچ وجه بالا نیست.  اما استفاده از یک صفحه خوب و مناسب برای تبلیغات واقعاً مهم است.

در هر مشاغلی که هستید و با هر بودجه ای که در اختیار دارید، باید صفحات بسیار خوبی برای شما وجود داشته باشد که از طریق آن ها می توانید در اینستاگرام تبلیغ کنید.

اگر خودتان این صفحات را می شناسید که عالی است؛ اما  اگر سردرگم شده اید و نمی دانید که کدام پیج و چطوری آن را انتخاب کنید،  با کمی دقت و توجه  و‌  همچنین مطالعه دقیق مطالب مقاله بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ می توانید به نتیجه درستی برسید.

با همکاری با تیم تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ هشت و آیلین وب رشد واقعی بیزینس خود را شاهد باشید.

دیدگاهتان را بنویسید