افزونه های المنتور | بهترین افزونه های رایگان المنتور تا سال 2020

elementor free addons min

فهرست مطالب

با مقاله کامل و جدید به عنوان افزونه های المنتور در خدمت شما عزیزان هستیم و توی این مقاله که به صورت آپدیت شده در اختیار شما عزیزان قرار گرفته و ما می‌خواهیم بهترین افزونه های رایگان المنتور را براتون قرار بدیم و این مقاله آپدیت خواهد شد و هر افزودنی دیگری که به المنتور اضافه بشه توی آخر مقاله قرار داده میشه. چون افزونه المنتور روز به روز رو به پیشرفت هستش و توسعه دهندگان المنتور هم روزبه‌روز افزودنی هایی به این افزونه طراحی و آماده می‌کنند و خیلی از این افراد، این افزونه های المنتور رو به صورت پریمیوم قرار میدم و خیلی از آنها به صورت رایگان و به راحتی دانلود و استفاده بکنید.

شما هم اگه خواستید یک سایت کامل و طراحی کنید میتونید توی سایت آیلین وب با آموزش افزونه المنتور که به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده شده و همچنین آموزش های رایگان همانندآموزش وردپرس میتونید وردپرس را به صورت کامل یاد بگیرید و در کنار اینها از آموزش رایگان سئو هم کمک بگیرید و از سایت خودتون رو به صورت کامل و تخصصی سئو کنید و ترافیک سایتتون را افزایش بدید. به راحتی با این آموزش ها و افزونه ها سایت های بسیار حرفه‌ای و زیبایی را طراحی بکنید.

بهترین افزونه های  رایگان المنتور (Elementor) در سال ۲۰۲۰

توی این بخش سعی می کنیم که تمامی افزونه های رایگان المنتور رو برای شما معرفی کنیم و توضیحات مختصری در رابطه با هرکدوم بدیم  و شما هم به راحتی بتونید افزودنی مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید و به صورت رایگان استفاده بکنید پس در ادامه همراه ما باشید.

🟡 افزونه Essential Addons for Elementor

اولین افزونه المنتور رایگان که در مخزن وردپرس هستش افزونه های بینهایت برای المنتور یا همون افزونه Essential Addons for Elementor هست که این افزونه هم دارای نسخه رایگان و هم دارای نسخه پولی هستش. یعنی نسخه رایگان رو می تونید به راحتی از مخزن وردپرس نصب کنید و برای نسخه پریمیوم هم میتونید از سایت آیلین وب اقدام کنید و آخرین نسخه اورجینال را از آیلین وب خریداری بکنید.

این افزونه بیش از ۴۰ ابزارک رایگان در اختیار شما عزیزان قرار میده و بعد نصب به ابزارک های المنتور اضافه میشه و به راحتی میتونید از این ابزارها استفاده کنید و تنظیمات آنها را انجام بدید.

🟡 افزونه Premium Addons for Elementor

این افزونه رایگان هم برای المنتور طراحی شده که باز هم دارای نسخه پولی و همچنین دارای نسخه رایگان هستش. این افزونه هم بیش از ۵۰ ابزارک رایگان در اختیار شما عزیزان قرار میده که میتونید به راحتی از این ابزارک ها توی صفحات خودتون استفاده بکنید.

این افزودنی رایگان المنتور بسیار قدرتمند هستش و تنظیمات بسیار متفاوت و کاملی را برای هریک از ابزار کار اختصاص داده که بعد از اینکه هر ابزارک را به صفحه اضافه کردید میتونید تنظیمات اون رو انجام بدید.

🟡 افزونه Elements kit Elementor addons

این افزونه رایگان برای المنتور میشه گفت که یکی از کاملترین افزودنی های المنتور هستش که باز هم همانند دیگر افزودنی‌ها هم دارای نسخه پریمیوم هست و هم دارای نسخه رایگان و هر کدوم رو میتونید از سایت آیلین وب دانلود و یا خریداری بکنید. این افزودنی، ابزارهای بسیار زیادی را به برای استفاده قرار میده که شاید کاملترین افزونه المنتور محسوب بشه چون هم دارای کتابخانه تمپلیت های آماده هستش که بسیاری از آنها به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده شده و همچنین بیش از ۵۵ ابزارک رایگان را به المنتور اضافه میکنه و میتونید با تنظیمات هرکدوم سایت های خودتون رو طراحی بکنید .

🟡 افزونه WooLentor – WooCommerce Elementor Addons + Builder

این افزونه هم یکی دیگر از بهترین افزونه های رایگان المنتور هستش که مخصوص افزونه ووکامرس طراحی شده که میتونید به راحتی با استفاده از این افزودنی یک فروشگاه آنلاین برای خودتون طراحی بکنید. این ابزارک، ابزارک های لازم برای طراحی فروشگاه اینترنتی برای افزونه ووکامرس را به افزونه المنتور اضافه می کنه و با استفاده از این ها می تونید به راحتی یک سایت فروشگاهی با کشیدن و رها کردن موس طراحی بکنید.

  • افزونه WooLentor – WooCommerce Elementor Addons + Builder

🟡 افزونه HT Mega – Absolute Addons for Elementor Page Builder

این افزونه المنتور هم میتونه قدرتمندترین افزونه و افزودنی برای افزونه صفحه ساز المنتور باشه چون ابزارک های بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار میده و هم دارای نسخه پولی و هم دارای نسخه رایگان هستش و همچنین بیش از ۵۰ ابزارک بسیار رایگان برای شما قرار میده و میتونید از این ابزارک ها استفاده بکنید و براحتی با کشیدن د رها کردن موس به صفحه موردنظر بکشید.

توصیه من هم این که اگه میخوای لندینگ پیج های بسیار زیبا در المنتور طراحی بکنید، حتما در کنار افزونه المنتور پرو این افزودنی رایگان نصب کنید تا از ابزارک ها و همچنین کتابخانه بهره مند بشید و مشکلی توی طراحی سایت با المنتور نداشته باشید.

🟡 افزونه Elementor Addons – PowerPack Addons for Elementor

این افزونه هم یک دیگر از افزونه های رایگان برای المنتور هستش و به راحتی میتونید با ۳۵ ابزارک رایگان  که در اختیار شما قرار می دهد یک سایت کامل را طراحی بکنید و توسعه دهندگان این افزونه سعی کردند که ابزارهایی رو که واقعاً برای هر سایتی لازم را توی این افزونه قرار بدن و به راحتی بعد از نصب میتونید به این ابزارها و ابزارکها در ابزارهای المنتور دسترسی داشته باشید .

این افزونه مانند دیگر افزودنی‌ها، هم دارای نسخه لایت و هم دارای نسخه پریمیوم هستش و هر دو این نسخه ها رو می تونید از سایت دانلود و یا خریداری بکنید.

  1. افزونه Elementor Addons – PowerPack Addons for Elementor (رایگان)
  2. افزونه Elementor Addons – PowerPack Addons for Elementor (پریمیوم)

 

🟡 افزونه Elementor Addon Elements

یکی دیگر از افزونه های رایگان برای المنتور هستش که به صورت رایگان درمخزن وردپرس موجوده و به راحتی میتونید این افزونه رو دانلود و نصب کنید. همچنین این نکته رو بهتون بگم که این افزونه نسخه پولی نداره و کلا ابزارک ها به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته و تقریباً بیش از ۲۰ ابزارک رایگان در اختیار شما قرار میدهد.

🟡 افزونه AnyWhere Elementor

این افزونه المنتور هم می تونه ابزارهای بسیار زیادی را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار بده و همانند سایر افزونه ها هم دارای نسخه پولی حرف هم دارای نسخه رایگان که شاید بتونم بگم که یکی از بهترین افزونه هایالمنتور هم محسوب می شه چون دارای ابزارهای بسیار حرفه ای و زیبایی هست و همچنین هر کدوم دارای تنظیمات بسیار پیشرفته.  و همچنین دارای یک کتابخوانی آنلاین هستش که برخی از بلاک ها و یا صفحات لندینگ در این کتابخانه اضافه میشه و میتونید از این کتابخانه هم استفاده بکنید.

🟡 افزونه Happy Addons for Elementor

افزونه Happy Addons for Elementor یکی از محبوب ترین افزونه های المنتور محسوب میشه که ۳۵ ابزارک کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار میده و به راحتی میتونید شما سایت های حرفه ای و زیبایی را طراحی بکنید. چون همین ۳۵ ابزارک میتونه بهترین ابزارک ها باشه و این ابزارها شامل، جعبه محتوا، جعبه آیکون، مقایسه تصویر، تیم، فرم های تماس، نینجا فرم ،دکمه های دو حالته، شمارنده، گرید لوگو، کاروسل، و خیلی ابزارک های دیگه که به شما کمک میکنه تا یک سایت حرفه ای رو به صورت رایگان طراحی بکنید.

 

🟡 افزونه Master Addons for Elementor

این افزودنی ها هم یکی ازبهترین افزونه های رایگان المنتور محسوب میشه که شامل گزینه های متنوعی هستش که  تقریباً بیشتر از ۵۰ ابزارک کاملا رایگان در اختیار شما قرار میده و میتونید یکی از بهترین افزونه های رایگان المنتور هم محسوب بشه. از امکانات این افزونه میتونیم به هدر ساز، فوتر ساز، CSS سفارشی، و بالای ۴۰ ابزارک کاملا رایگان و همچنین مگامنو های بسیار جذاب اشاره کرد که فقط شما با نصب این نسخه رایگان می توانید از تمامی امکانات بهره مند بشید.

🟡 افزونه Unlimited Elements for Elementor

یکی دیگر از مهمترین افزونه های جانبی المنتور افزونه Unlimited Elements for Elementor هستش که این هم ابزارهای بسیار زیادی را در اختیار المنتور رایگان قرار میده و تقریباً شامل بیش از 50 ابزارک هستش که میتونید به راحتی از این ابزارها استفاده بکنید این افزودنی هم همانند دیگر افزودنی های جانبی المنتور دارای نسخه رایگان نسخه پولی هستش که نسخه رایگان نسخه پولی را می توانید سایت آیلین وب دانلود و استفاده بکنید.

🟡 افزونه Sina Extension for Elementor

یکی دیگر از افزونه های المنتور که شاید نام اون رو اصلا نشنیدیدT همین افزونه Sina Extension for Elementor هستش که در مقایسه با سایر افزونه های المنتو شاید مشهور نباشه اما بیش از ۴۰ ابزاک و المان رایگان برای شما قرار میده که میتونید به راحتی از اینها استفاده بکنید. و هر کدام شامل تنظیمات بسیار متنوعی هم هست و به راحتی با درگ و دراپ موس میتونید از این ابزارها استفاده بکنید. همچنین نسخه پولی هم داره که میتونید نسخه پولش را تهیه کنید و از ۵۰ هزار ابزارک دیگه ای که به صورت پولی بهتون میده میتونید استفاده بکنید.پ

دیدگاهتان را بنویسید