آشنایی با مشهورترین فرم ساز وردپرس گراویتی فرم | Gravity Forms

gravity forms aylinweb main

فهرست مطالب

افزونه گراویتی فرم یک افزونه بسیار موفق و مطرح در سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد که از این افزونه می توان برای ساخت و ایجاد فرم در وب سایت وردپرسی استفاده نمود. این افزونه دارای ۱۵ فرم به صورت آماده می باشد که از این فرم ها می توان برای وب سایت خود استفاده نمود. همچنین همراه با افزونه Gravity Forms تعداد زیادی ابزار بسیار قدرتمند وجود دارد که از آنها برای ایجاد فرم در وب سایت خود می توان استفاده نمود.

[su_note note_color=”#84fd88″ text_color=”#000000″ radius=”10″]البته این نکته را باید بگویم که از این ابزارها برای ویرایش فرم های درون وب سایت نیز می توان استفاده نمود.[/su_note]

افزونه گراویتی فرم
آشنایی با پلاگین گراویتی فرمز فارسی

چرا افزونه گراویتی فرم؟

افزونه گراویتی فرم از تعداد زیادی از امکانات و قابلیتها برخوردار می باشد که ما در ادامه این قابلیت ها و امکانات را برای شما به صورت کامل توضیح می‌دهیم و اگر شما دارای وب سایتی می باشید و می خواهید برای بخش های مختلف وب سایت خود فرم هایی را تولید نماید و دنبال یک افزونه بسیار خوب می باشید می توانید این مقاله را تا انتها مطالعه و در مورد افزونه گراویتی فرم اطلاعات کامل به دست آورد و در صورتی که این افزونه طبق میل شما بود آن را خریداری نمایید و در وب سایت خود از آن استفاده نمایید.

[su_button url=”https://aylinweb.com/product/%d8%a7%d9%81%d8%b2%d9%88%d9%86%d9%87-%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%aa%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%85-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d9%88%d9%86/” target=”blank” style=”flat” background=”#f5ff54″ color=”#656565″ size=”7″ center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: shopping-basket”]خرید نسخه اورجینال افزونه گراویتی فرمز[/su_button]

معرفی مکانات نامحدود افزونه Gravity Forms

افزونه گراویتی فرم یکی از برترین افزونه های درون سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد که قطعاً تمامی کاربران سیستم مدیریت محتوا وردپرس می‌دانند که این افزونه یکی از بهترین و منعطف ترین و پویاترین افزونه ها در زمینه ساخت و ویرایش فرم های مختلف در وب سایت های وردپرسی می باشد این افزونه بسیار قدرتمند دارای تعداد زیادی از المان ها میباشد و شما میتوانید با استفاده از این المان ها به ایجاد و ویرایش فرم های وب سایت وردپرسی خود بپردازید.

همچنین این افزونه امکان اتصال مستقیم به درگاه های بانکی را دارا می باشد و شما به سادگی می توانید با استفاده از این افزونه فرم های سفارش را ایجاد نمایید.

نکته ای که باید حتما بگم : البته نکته ای که باید در رابطه با زیاد بودن امکانات و المان های درون این افزونه برای شما بگوییم این می باشد که اگر چه تعداد زیاد این ابزارها و المانها باعث می‌شود که شما بتوانید فرم های پویا تر و زیباتری را ایجاد نماید، اما در ابتدای کار برای فردی که در هنگام کار با این افزونه یک فرد تازه کار به حساب می‌آید می‌تواند سردرگمی بسیار زیادی را ایجاد نماید و به همین دلیل پیشنهاد می‌شود قبل از استفاده از این افزونه حداقل کمی در رابطه با این افزونه تحقیق نمایید و آموزش های کوتاهی را در رابطه با این افزونه فرا بگیرید تا بتوانید بهترین استفاده را از این افزونه به نمایید.

پنل کاربری Gravity Forms
افزونه فرم ساز وردپرس Gravity Forms

بررسی قابلیت ها و امکانات افزونه گراویتی فرم

همانطور که گفته شد افزونه گراویتی فرم از امکانات و قابلیت های بسیار زیادی برخوردار می باشد که ما در ادامه این امکانات را برای شما به صورت کامل بررسی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید :

  • یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های افزونه گراویتی فرم، وجود ۱۵ فرم آماده میباشد که شما میتوانید این ۱۵ فرم را با استفاده از فایل درون ریزی که همراه با این افزونه می باشد به وب سایت وردپرسی خود اضافه نمایید.
  • یکی از مهم ترین و ضروری ترین قابلیت های افزونه گراویتی فرم، وجود تعداد بسیار زیادی از ابزار و المان های متنوع برای اینکه شما بتوانید فرم های خود را با استفاده از افزونه گراویتی فرم ویرایش نمایید، می باشد و این خود به عنوان یکی از مهمترین قابلیت های این افزونه به حساب می‌آید.
  • یکی از جالب ترین و کاربردی ترین امکانات افزونه گراویتی فرم وجود تعداد زیاد تنظیمات و همچنین فیلد ‌هایی بسیار پیشرفته درون این افزونه می باشد، به عنوان مثال هنگامی که شما یک لیست بازشو را به فرم های خود اضافه نمایید، با تعداد زیادی از گزینه ها و انتخاب ها مواجه می شوید که شما می توانید از آنها برای سفارشی سازی کردن فرم خود استفاده نمایید و بهترین حالت را برای فرم خود ایجاد نمایید.
  • امکان اتصال مستقیم به درگاه های بانکی جهت پرداخت آنلاین برای فرم های مختلف در فرم ساز گراویتی فرم، یکی از کاربردی ترین و مهم ترین امکانات و قابلیت های این افزونه می باشد. نکته جالبی که در رابطه با افزونه گراویتی فرم وجود دارد این می باشد که این افزونه این قابلیت را دارد که از تمامی درگاه‌های پرداخت ایرانی پشتیبانی می نماید.
  • درون افزونه گراویتی فرم قابلیت بروز رسانی خودکار وجود دارد و دیگر نیازی نیست که شما برای به روزرسانی نمودن گراویتی فرم فایل به روزرسانی آن را به صورت جداگانه نصب نمایید و می‌توانید آن را از درون پنل وردپرس خود به روز رسانی نمایید.
  • یکی از مهمترین و ویژه ترین قابلیت هایی که درون افزونه بسیار موفق وجود دارد این می باشد که این افزونه از پلاگین های جداگانه بسیار زیادی بهره می برد که هر کدام از این پلاگین ها قابلیت های بسیار زیاد و بهینه ای را به این افزونه اضافه می نمایند که شما می توانید با استفاده از این قابلیت ها و فرم های بسیار زیبا و پویایی را ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید