با دوره آموزشی ساخت سایت خبری با المنتور در خدمت شما عزیزان هستیم. در این دوره آموزش رایگان بهتون یاد میدیم که چطور یک سایت خبری کامل از صفحه اصلی گرفته تا صفحات دیگر را طراح کنیم و بدون این که از افزودنی ها افزونه المنتور استفاده کنیم.

البته اولین دوره آموزشی هست که برای اینستاگرام و ممبرهای عزیز تولید شده و در آینده و روز به روز ویدئوهای بسیار پیشرفته و کاربردی تولید و به صورت رایگان در اختیار عزیزان قرار خواهد گرفت.

آموزش طراحی سایت خبری با المنتور (توضیحات)

همونطور که میدونید استایل قالبهای خبری یک استایل ویژه ای هستش که اصولاً با تمامی قالب های وردپرسی تفاوت داره و شما باید حتماً یک طرح قبلی از قالب خبری داشته باشید تا بتونید یک قالب و سایت خبری بسیار زیبا و حرفه ای را طراحی کنید. طراحی قالب خبری وردپرس تقریباً کار سختیه و برای این کار باید هزینه بسیار زیادی پرداخت کنید تا بتونید یک سایت خبری و طراحی بکنید.

اما پس از گذراندن دوره آموزشی شما به راحتی می توانید بدون هیچ کدنویسی یک سایت خبری کاملا سفارشی برای خودتان طراحی بکنید.

سعی کردیم که زمان این دوره آموزشی را کم کنیم تا آموزش ها بسیار کم حجم باشند، اما به خاطر کامل بودن این دوره آموزشی، توی چند جلسه ضبط کردیم و به راحتی می توانید ویدئوهای آموزشی رو دانلود کنید.

ویدئوی های آموزشی

جلسه اول

جلسه سوم

جلسه پنجم

جلسه دوم

جلسه چهارم

جلسه ششم