تیم هشت (تیم 8)

تیم هشت

تیم دیجیتال مارکتینگ هشت یکی از تیم های دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای حرفه ای در ایران است که با هدف کارآفرینی و کمک به کسب و کارهای ایرانی تاسیس شد.

 

خدمات دیجیتال مارکتینگ تیم هشت

زمانیکه صحبت از خدمات دیجیتال مارکتینگ می شود اغلب کارفرماها با استرس مواجه می شوند. 

خدماتی که به کارفرماهای ایرانی به صورت بدون متر و واحد اندازه گیری معرفی شده و از انها خواسته می شود تا با چشم بسته هزینه کنند.بدیهیست سرمایه گذاری با چشمان بسته استرس زا نیز هست.

اما این مشکل توسط تیم 8 به صورت کامل رفع شده است. 

خدمات دیجیتال مارکتینگ تیم هشت
خدمات دیجیتال مارکتینگ تیم هشت

تیم هشت سیستم های انادازه گیری را به به کارفرما ها آموزش می دهد و با گزارش دهی کاملا دقیق و مستمر باعث می شود تا کارفرما در هر لحظه از وضعیت فعالیت تیم دیجیتال ماکرتینگ خود با خبر بوده و بتواند نظارت دقیق تر بر کارخ ود داشته باشد. 

برای مثال یک کارفرما در طی همکاری با این تیم می داند که چند درصد در سئو پیشرفت داشته و در ماه بعدی قرار است کدام بخش وب سایتش برای سئو آپتیمایز شودو چه نتیجه ای ایجاد خواهد شد. 

خدمات تولید محتوای حرفه ای تیم هشت

تیم هشت با دارا بودن بیش از 150 نویسنده محتوای متنی از سرتاسر کشور یکی از کامل ترین و قوی ترین تیم های تولید محتوا در ایران به شمار می رود. 

این تیم تا کنون با برندهای بزرگ، کوچک و متوسط زیادی در زمینه تولید محتوای متنی، ویدیویی، اینستاگرا، اینفوگرافیک و … همکاری داشته که حاصل آن ایجاد روانه شدن میلیون ها کاربر و مشتری بالقوه به سمت این کسب و کار ها بوده است. 

 

مدیریت تیم هشت

تیم هشت توسط دو هم بنیان گذار مهندس پیمان امیدی و مهندس سارا اسفندیاری تاسیس گردیده و تا کنون با 100 ها کسب و کار همکاری داشته است. 

مدیریت تیم هشت
مدیریت تیم هشت

فلسفه وجودی تیم هشت

تیم 8 نام خود را به واسطه احترام بی نهایت بر امام هشتم شیعیان انتخاب کرده و مدیران آن امیدوارند تا با فعالیت سالم و کمک به رشد کسب و کارها نماینده شایسته ای برای این نام باشند.