آموزش طراحی قالب وردپرس : آموزش آموزش گام به گام طراحی قالب وردپرس

عرض سلام خدمت شما، بعد از مدتها تصمیم گرفتم تا بعد از آموزش المنتور در خدمت شما باشم با آموزش طراحی قالب وردپرس بدون کدنویسی و پروژه محور به صورت کاملا رایگان تا قالب های زیبایی رو فقط با کشیدن و رها کردن موس طراحی کنید.

قالب های وردپرسی که هم به صورت رایگان و هم به صورت Premium موجود هستند، از قبل طراحی شده اند و شما به صورت کامل نمی توانید تمامی بخش ها رو سفارشی سازی کنید و تعرفه طراحی قالب وردپرس در برخی مواقع بسیار سنگین می باشند.

شما می توانید جهت سفارش طراحی قالب یا طراحی اختصاصی سایت با ما در تماس باشید. 

09120647344

با دوستان به اشتراک بزارید

اطلاعات دوره طراحی قالب وردپرس رایگان

تعداد جلسات

بیشتر از 10 جلسه

زمان آموزش

بیش از 8 ساعت

سطح

از مبتدی تا حرفه ای

مدرس

محمود شعبانی

دوستان عزیز، هر گونه سوال در رابطه با این دوره آموزش ساخت قالب وردپرس داشتید در بخش دیدگاهای همین صفحه مطرح کنید تا کاربران دیگر هم بتوانند از پاسخ ها استفاده کنند.

روال دوره آموزش طراحی قالب وردپرس (WP Theme Design) به چه صورت است؟

در اولین مرحله ساخت قالب وردپرس رو توی نرم افزار فتوشاپ طراحی میکنیم و بعد از طراحی PSD، پوسته ساخته شده رو توی افزونه المنتور گام به گام پیاده میکنیم. از آموزش ساخت لندینگ پیج هم دیدن فرمایید. 

قبل از شروع دوره هم اگر خواستید میتوانید از دوره آموزش وردپرس هم دیدن فرمایید تا به صورت رایگان در وردپرس حرفه ای شوید!

در این دوره همچنین میتوانید با طراحی قالب وردپرس با فتوشاپ هم خبره بشید و بتونید براحتی با تمامی اصول ساخت قالب PSD آشنا بشید.

نظرات شما ما را خوشحال میکند ...

۴۱ دیدگاه دربارهٔ «آموزش طراحی قالب وردپرس بدون کدنویسی و 100% پروژه محور;

  1. سلام استاد خسته نباشید من میخوام یه سایت مشاوره روانشناسی خوب وعالی بسازم با ثبت نام کاربر وثبت نام مشاوره یعنی سه تا پنل داشته باشه یه پنل ثبت نام کاربر یه پنل هم ثبت نام مشاور.ویه پنل هم برای داشتن مثلا بسته های مشاوره ای برای هر مشاور مثلا دقیقه ای کاربران با مشاور ارتباط تلفنی یا انلاین داشته باشند وبرای هر دقیقه شاوره مثلا ۱۲۰۰تومان از کیف پولشان کسر شود وهر مشاور دقیقه مشاورش فرق کنه مثلا یکی ۱۰۰۰تومان دیگری ۲۰۰۰تومان و….لطفا راهنمایی کنید ۰ تا۱۰۰کار را چطوری انجام بدم وبه چه امکاناتی نیاز دارم واگر هم خودتان انجام میدید خوشحا میشم ولی چون شروع به کار است وضع پولی خوب نیست خوشحال میشم راهنمایی کنید انشالله کار تمام بشه از سایت و…تا توان دارم حمایت میکنم .ممنون از شما که انقدر خوب وسخاوتمند هستید خدا به شما وخانواده گرامیتان سلامتی بدهد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید